Nový den v plné síle - ranní silová rutina

5. březen 2017  0
Nový den v plné síle - ranní silová rutina

Tento článek navazuje na úspěšného předchůdce a klade si za cíl obohatit tréninkový plán všech raních ptáčat méně obvyklými cviky.

Jistě dobře znáte situaci, kdy ačkoli musíte vstávat, za žádnou cenu se vám z vyhřáté postele nechce vykročit. Rozvášněný budík div že nezarazíte do podlahy svého bytu a s průzorem skrz napůl pootevřené oči se belháte do koupelny osvěžit hrstí vlažné vody. Aby se takto děsivé ráno přehouplo v nový den plný sil stačí ovšem opravdu málo. A ne, káva to ani tentokrát není.

Těžko se tomu v danou chvíli věří a ještě hůř tělo a mysl přesvědčuje, že ranní protažení formou rozvcičky postavené na silových cvicích, může aktuální stav převrátit k bdělosti. Stačí se však opakovně několikrát přemoci a skočit do toho po hlavě. Brzy se jistě dostanete do fáze, kdy se na takovou ranní rutinu začnete těšit.

Ranní rozcvička společně s krátkým strečinkem totiž přináší mnoho pozitiv. Mimo jiných také:

  • Připravíte svaly na denní manuální práci a snížíte možnost zranění
  • Lepší svalové prokrvení zvýší i tok vašich myšlenek
  • Podpoříte chuť k jídlu
  • Z dlouhodobého hlediska snížíte nutnost kofeinového dopování

Jste ochotni obětovat trochu ze svého pohodlí, věnovat důležitý čas sami sobě a bojovat za prospěšnou věc? Začnětě krátkým protažením a pojďte cvičit! Nezabere vám to více jak 10 minut.

Plán ideálně zařaďtě před snídani a pokud ho z jakéhokoli důvodu nestíháte splnit ještě doma, jeho výhodou zůstává, že je možné odcivčit ho prakticky kdekoli, například zrovna tam, kde se právě nacházíte.

Trénikový plán
OpakováníUkázka

Autor článku
Autor tohoto článku

Luboš se zabývá poradenstvím pro výživu a zdravý životní styl. Tento magazín provozuje a aktivně propaguje. Kromě kondičního posilování v domácím prostředí se věnuje mnoha dalším sportům. Vyzkoušel již různé druhy jídelníčků, tréninkových plánů a doplňků sportovní výživy. Zdrojem informací, které poskytuje, jsou předně jeho zkušenosti.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Mléčná rýže natural
  • Ořechy vlašské
  • Chia semínka

Dopolední svačina

  • Jablka
  • Jogurtový nápoj neochucený

Oběd

  • Tofu
  • Trhanka žitná
  • Rukola

Odpolední svačina

  • Raciolky mléčnokakaové
  • Mléko acidofilní, min. 3 % tuku

Večeře

  • Knäckebrot žitný
  • Tvaroh nízkotučný (jemný)
  • Šunka vepřová dušená výběrová

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

1. duben 2019  1

Nedá se jednoznačně říct, že je třeba cvičení některé dny vynechávat. Rozhoduje intenzita tréninku a...

29. březen 2019  2

https://beactivetv.pl/osoba/ewa-chodakowska tahle trenerka se stala v Polsku az celebritkou. jeji porady jsou skvele. ma taky treninky na...