Mládež a začátečníci

6. březen 2011  1
Mládež a začátečníci

Pro koho

Tento trénink je určen pro chlapce a muže, kteří začínají cvičit. Následující sled cviků by měli provádět osoby až zhruba od 17 let, jejich pohybový aparát je na tento trénink dostatečně vyvinutý.

Zaměření

Budete cvičit s vlastní vahou těla a s činkami, trénink není žádným způsobem specifický; Rozvíjí sílu a fyzičku, zvyšuje objem i vyrýsovanost svalů.

Délka

Každý, kdo začíná cvičit, by měl u podobných tréninků vydržet alespoň tři měsíce. Následující sled cviků však dodržujte maximálně měsíc, poté proměňte jejich pořadí, popřípadě cviky samotné.

Cviky

* V závorce jsou uvedeny počty cviků na jednu sérii: Na benchpressu udělejte v první sérii 13 opakování, další dvě po 10. Zátěž volte tak, abyste splnili daný počet opakování.

Všechny cviky a pomůcky na ně najdete na našem webu v příslušných rubrikách.

Časování

Mezi každou sérií dodržujte pauzy 60 sekund, mezi jednotlivými cviky 120 sekund

Zvýšení zátěže

Jakmile začnete pociťovat zlepšení, začněte po každém druhém tréninku snižovat pauzy mezi sériemi o 5- 10 sekund. Jakmile se dostanete na 30 sekund, zvyšte zátěž a opět se vraťte na 60 sekundovou pauzu.

V případě jakýchkoli dotazů či připomínek se na nás neváhejte obrátit, pište do poradny.

Hodně štěstí!
Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Komentáře k článku

28. červenec 2016 12:32

V závorce jsou uvedeny počty cviků na jednu sérii --. mám to chápat tak, že: příklad: Nohy- Dřepy ve výpadu (20x3, 20x3, 20x3), nebo to platí jen u benchpressu ? a Nohy- Dřepy ve výpadu , jedu jen 20 , 20, 20 a přejdu k dalšímu cviku ?

Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Pohankové vločky instantní
  • Ovoce kandované
  • Mléko polotučné

Dopolední svačina

  • Ořechy vlašské
  • Pomeranče

Oběd

  • Maso krůtí, prsa bez kosti a kůže
  • Kuskus
  • Cuketa

Odpolední svačina

  • Mléko kefírové

Večeře

  • Šmakoun natural
  • Brambory rané
  • Lilek

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

20. květen 2019  3

Protože fakt už nevím co jíst ...

3. květen 2019  1

Nabrat svaly a zlepšit kondici v takové situaci není snadné, ale ani nemožné. Je nyní...