Intenzivní trénink břicha za 10 minut

3. prosinec 2013  15
Intenzivní trénink břicha za 10 minut

Není žádným tajemstvím, že rýsování a tvarování břišních svalů a břicha vůbec začíná už v kuchyni. Volba vhodných surovin pro přípravu pokrmů dokáže velmi ovlivňovat naši tělesnou transformaci. Pobyt v kuchyni či jídelně ale samozřejmě není jediným aspektem, druhou podstatnou část našeho úspěchu tvoří trénink, ať už v domácí posilovně nebo v blízkém fitcentru.

Mnoho zkušených silových sportovců nebo kulturistů se může chlubit objemnými břišními svaly, které jsou viditelné i v mimosoutěžní době, kdy jejich tělesný tuk hravě převyšuje 15% celkové hmotnosti. Jejich svalový rozvoj je totiž na tak pokročilé úrovni, která zvýrazní vystouplé svaly i navzdory vyšší váze cvičícího.

Následující intenzivní tréninkový plán je navržen tak, aby podobného výsledku mohl dosáhnout každý. Je určen jak začátečníkům, tak pokročilým, mužům i ženám. Neslibuje dokonalé výsledky během pár týdnů, přesto, budete-li cvičit dostatečně tvrdě, znatelné zlepšování začnete brzy vnímat.

Popis tréninku

Trénink je postavený jako kruhový a mezi jednotlivými cviky (sériemi) není určen žádný přesný čas na odpočinek. Můžete si tedy vždy dopřát chvilku na vydechnutí, přesto se odpočívat snažte co nejméně.

Na celý trénink máte 10 minut, během kterých opakujete následující plán a snažíte se při tom ze sebe vydat maximum.

Chcete-li trénink zařadit vícekrát do týdne, je vhodné cvičit vždy ob den, aby tělo získalo dostatek času na regeneraci.

Jednotlivé cviky na břicho

Cvik Počet sérií Počet opakování
Sed-leh 1 10
Sedy lehy s postavením se ** 1 5
Zvedání kolen ve visu 1 10
Hluboké dřepy 1 10
Rolování činky po podlaze 1 10
Plank 1 30 vteřin

* Sedy lehy se závažím – Jako závaží můžete použít například kotouč činky, který si přidržujete na hrudi.

** Sedy lehy s postavením se – Základní pozice je leh na zemi. Přecházíte do sedu a v závěrečné fázi se švihem vyhoupnete do vzpřímené pozice. Poté opatrně dosedáte do základní pozice a cvik opakujete.

Autor článku
Autor tohoto článku

Luboš se zabývá poradenstvím pro výživu a zdravý životní styl. Tento magazín provozuje a aktivně propaguje. Kromě kondičního posilování v domácím prostředí se věnuje mnoha dalším sportům. Vyzkoušel již různé druhy jídelníčků, tréninkových plánů a doplňků sportovní výživy. Zdrojem informací, které poskytuje, jsou předně jeho zkušenosti.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Komentáře k článku

27. prosinec 2013 12:50

Dobrý den, chtěl bych se zeptat dělám dobře když ráno vstanu zacvičím si 15-tky .. pak se du nasnídat a du do školy dělám to správně? Díky

4. leden 2014 19:11

Ahoj, těmi patnáctkami máš namysli plán popisovaný ve článku: Ranní rozcvička – domácí patnáctka? Pokud ano, tvůj postup je naprosto správný.

6. leden 2014 15:59

Ahoj, chtěl bych se zeptat, hraju fotbal a chtěl bych zapracovat na břiše a nohách. Tak jestli by jste mi neporadily jak nabrat svalovinu dělám ranní patnáctku a tento trénink břicha. Ale chtěl bych se zeptat jestli by jste mi ještě něco neporadili. A nakej výhodnej jídelníče či strava koukal jsem u vás na stravu tak jestli by jste neměli nákouk konrétní:). Výška : 175 cm Váha : 69-70 Představa 60-65 spíš 60. Děkuji

U tohoto článku se nachází celkem 15 komentářů. Část z nich byla skryta pro udržení větší přehlednosti obsahu stránky.
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Cornflakes kukuřičné lupínky
  • Švestky sušené
  • Jogurt bílý, 3,5 % tuku

Dopolední svačina

  • Proteinová tyčka 34%

Oběd

  • Květák
  • Brambory rané
  • Majonéza domácí

Odpolední svačina

  • Kornspitz
  • Sýr Lučina, 70 % t. v s.

Večeře

  • Tuňák konzervovaný v oleji
  • Rýže neloupaná (natural)
  • Zelenina dušená

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

27. srpen 2019  2

Musím říct že tréninky máme vcelku drsné. Obvykle se to střídá - pondělí ,středa,pátek jezdíme...

30. červenec 2019  53

Základem je i správná strava k cvičení, tady v článku https://www.bodyflexnutrition.cz/blog/s ... osilovani/ o tom...