Crossfit trénink 5x jinak

14. březen 2014  1
Crossfit trénink 5x jinak

Crossfit je specifický typ tréninku. Můžete ho modifikovat na základě svých zkušeností a také s ohledem na místo, kde cvičíte a jaké vybavení v tu chvíli máte k dispozici.

Pokud jste o tomto druhu cvičení doposud neslyšeli, doporučuji se nejdříve seznámit s informacemi poskytnutými ve dřívějším článku: Muži - Pokročilí - Crossfit.

Tentokrát zde uvádíme 5 ukázkových variant plánů crossfit tréninků pro každodenní cvičení obsahující řadu cviků zaměřených na zlepšení celkové kondice a výbušnosti. Seřazené jsou podle náročnosti, od snadnějšího po vysoce náročný.

Cvičení se provádí po kolech, mezi nimiž si můžete udělat odpočinkovou pauzu - vždy však pouze na dobu nezbytně nutnou. Každý plán tedy přichází se svým počtem kol a vaším cílem je jejich dosažení.

Cviky, do kterých jsou zapojené těžké volné váhy v podobně činek a jiného náčiní, zařazujte do svých plánů raději až ve chvíli, kdy jste si jisti správnou technikou provedení. Zranit se není těžké a u crossfitu to platí dvojnásob.
Jestliže redukujete tuky a jedete své kruhové tréninky, které už vás pomalu přestávají bavit, crossfit může být na nějakou dobu také slušnou alternativou pro zpestření.

CrossFit plán první – dříč (8 kol)

Cvik Počet sérií Počet opakování
Nadhoz 1 8
Kliky 1 10
Angličáky 1 10
Běžecký sprint 1 50 m

CrossFit plán druhý – olympionik (5 kol)

Cvik Počet sérií Počet opakování
Převracení velké pneumatiky 1 6
Dřepy s vlastní vahou 1 30
Kliky s tlesknutím 1 20
Tlačení závaží před sebou 1 30 m
Zvedání nohou vleže na zádech 1 20
Dřepy s výskokem 1 15

CrossFit plán třetí – Arnold (4 kola)

Cvik Počet sérií Počet opakování
Běžecký sprint 1 400 m
Mrtvý tah 1 10
Výskoky na bednu 1 6
Kliky s nohama nahoře 1 30
Švih s kettlebell nebo činkou 1 40

CrossFit plán čtvrtý – zápřah (8 kol)

Cvik Počet sérií Počet opakování
Dřepy s rukama do V 1 10
Angličáky 1 10
Kliky 1 10
Přemístění s dlouhou činkou 1 10
Veslařský trenažer 1 200 m

CrossFit plán pátý – až na zem (5 kol)

Cvik Počet sérií Počet opakování
Nadhození činky nad hlavu s výskokem 1 8
Mrtvé tahy s vlastní vahou 1 10
Rychlý běh 1 200 m
Thrusters 1 10
Sedy lehy 1 30
Kliky ve stojce s oporou o zeď 1 5
Autor článku
Autor tohoto článku

Luboš se zabývá poradenstvím pro výživu a zdravý životní styl. Tento magazín provozuje a aktivně propaguje. Kromě kondičního posilování v domácím prostředí se věnuje mnoha dalším sportům. Vyzkoušel již různé druhy jídelníčků, tréninkových plánů a doplňků sportovní výživy. Zdrojem informací, které poskytuje, jsou předně jeho zkušenosti.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Komentáře k článku

28. duben 2014 14:25

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli mám každý plán jet v jeden den a nebo každý den jeden ? Předem děkuji za odpověď.

Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Pohankové vločky instantní
  • Mléko odstředěné

Dopolední svačina

  • Chléb pšenično-žitný
  • Tradiční pomazánkové máslo
  • Sýr Eidam, 30 % t. v s.

Oběd

  • Brambory rané
  • Losos - filet bez kůže
  • Okurka salátová

Odpolední svačina

  • Proteinová tyčka 34%

Večeře

  • Kuskus
  • Maso telecí, kýta
  • Fazole červené

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

18. listopad 2018  0

Ahoj, prosim poradil by mi nekdo, jak se zbavit povysleho tricepsu?? Zacinam byt z toho...

3. listopad 2018  2

Lavičku a jednoruční činky s hrazdou mám jinak u nás ve mestě je posilovna...