TRX

20. leden 2012  1
TRX

TRX je skvělá sportovní pomůcka pro domácí cvičení, která poslední dobou pomalu ale jistě zaplavuje český trh s fitness výrobky. TRX je výborný víceúčelový posilovač přizpůsobený pohodlí vašeho domova. Nemusíte měnit interiér bytu, nemusíte stěhovat nábytek, jen připevníte popruhy a začnete cvičit: Při troše fantazie se dají vymyslet nejrůznější cviky na celé hodiny!

Jedná se o závěsný systém, TRX je složeno z popruhů, které lze snadno uchytit do dveří, na strom či jiný opěrný bod. Konce popruhů jsou opatřeny měkkými úchopy pro ruce a nohy. Díky této geniálně jednoduché pomůcce můžete vymyslet spoustu cviků s vlastní vahou a vytvořit plnohodnotný trénink celého těla.

Mohli byste si říct, že dávat 1500 Kč za popruhy je moc, ale zamyslete se: Za vstup do posilovny zaplatíte jednorázově alespoň 80 Kč, s TRX můžete naprosto plnohodnotně cvičit doma- Peníze se vám vrátí za pár týdnů tréninku.

Instruktážní videa:

Skvělé cviky, stačí jen zaháknout popruhy do dveří:

Další z výborných nápadů:

Jen pro srandu, tohle radši nezkoušejte:

Od první minuty, nápadité cvičení na zahradě:

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Komentáře k článku

3. září 2013 08:52

Moc pěkné, škoda že na TRXy musím chodit do posilky, jelikož doma nemám místo, ale zaručeně doporučuji

Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Mléčná rýže natural
  • Ořechy vlašské
  • Chia semínka

Dopolední svačina

  • Jablka
  • Jogurtový nápoj neochucený

Oběd

  • Tofu
  • Trhanka žitná
  • Rukola

Odpolední svačina

  • Raciolky mléčnokakaové
  • Mléko acidofilní, min. 3 % tuku

Večeře

  • Knäckebrot žitný
  • Tvaroh nízkotučný (jemný)
  • Šunka vepřová dušená výběrová

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

27. leden 2020  0

Dobrý mám dotaz, chtěla bych se zvýsit ohebnost(pružnost)svého tělo.Nevím si rady které cviky jsou vhodné...

1. listopad 2019  3

Předkopávání je naopak jeden z těch nejmíň zdravých a vhodných cviků. Radši bež na legpress