Balanční deska

29. leden 2011  0
Balanční deska

Tato pomůcka je vhodná zejména pro rehabilitační cvičení. Dochází k zátěži svalových vláken, která jsou při normálním cvičení nepotřebná, a tudíž se nezapojují. Balanční deska je vhodná pro získání rovnováhy.

Zkuste si desku například jen položit na kancelářskou židli, i to je jistá forma tréninku.

Tuto šikovnou pomůcku seženete už za 500 Kč.

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Vejce míchaná
  • Kornspitz
  • Paprika červená

Dopolední svačina

  • Řecký jogurt natural
  • Pomeranče

Oběd

  • Šmakoun natural
  • Pohanka setá
  • Brokolice

Odpolední svačina

  • Rohlíky pšeničné
  • Termizovaná pomazánka
  • Sýr Eidam, 30 % t. v s.

Večeře

  • Maso krůtí, prsa bez kosti a kůže
  • Bramborák
  • Salát hlávkový

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

1. listopad 2019  3

Předkopávání je naopak jeden z těch nejmíň zdravých a vhodných cviků. Radši bež na legpress

25. říjen 2019  5

Koukám, že to jsou to rady velice zkušeného profesionála. Děkuji Vám taktéž za tyto rady....