Tuňák na způsob domácí posilovny

28. únor 2012  0
Tuňák na způsob domácí posilovny

Tuňák sám o sobě je velice zdravým a chutným pokrmem, spolu s natvrdo uvařeným vaječným bílkem se postará o ještě vyšší množství potřebných bílkovin, celý recept je samozřejmě uzpůsoben pro minimální množství tuku a kalorií.

Budete potřebovat

  • 340g tuňáka ve vlastní šťávě (konzerva)
  • 4 na tvrdo uvařené vaječné bílky
  • 112,5 mililitrů nakrájeného celeru
  • 112,5 ml nakrájeného kopru
  • polovinu čajové lžičky černého mletého koření
  • 170 ml nízkotučné majonézy

Množství u všech ingrediencí je uvedeno v mililitrech, abyste potraviny nemuseli odvažovat. 225 ml = jeden šálek

Všechno smíchejte dohromady, vzniklou směs podávejte s chlebem (budete potřebovat 4 krajíce).

Jedná se o porci určenou pro dvě osoby, jedna porce obsahuje zhruba: 420kcal, 57g bílkovin, 34g sacharidů, 6g tuku a 4g vlákniny.

Dobrou chuť!

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • BeBe Dobré ráno
  • Řecký jogurt natural

Dopolední svačina

  • Hrušky
  • Jogurtový nápoj neochucený

Oběd

  • Kornspitz
  • Tradiční pomazánkové máslo
  • Vejce slepičí

Odpolední svačina

  • Kukuřičné chlebíčky
  • Termizovaná pomazánka
  • Ředkvička

Večeře

  • Maso kuřecí, prsa, bez kůže
  • Rýže Basmati
  • Zelenina dušená

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

1. listopad 2019  3

Předkopávání je naopak jeden z těch nejmíň zdravých a vhodných cviků. Radši bež na legpress

25. říjen 2019  5

Koukám, že to jsou to rady velice zkušeného profesionála. Děkuji Vám taktéž za tyto rady....