Plněné brambory

11. leden 2012  0
Plněné brambory

Velice chutný pokrm, který bude díky naší úpravě také vhodným jídlem po tréninku. Následující ingredience mu dodají žádané bílkoviny potřebné pro regeneraci a růst svalů. Samozřejmě jsme si dali pozor na co nejnižší obsah tuku.

Budete potřebovat

  • Prakticky žádné kuchařské umění :)
  • Dvě brambory (pokud možno co největš)
  • 120 ml tvarohu (půlka šálku)
  • 75 ml mléka (třetina šálku)
  • 55 ml margarínu (čtvrtina šálku)
  • 120 ml nastrouhaného čedaru (půlka šálku)
  • 120 ml červených konzervovaných fazolí (půlka šálku)
  • Polévkovou lžíci nakrájené pažitky
  • Sůl, mleté černé koření

Množství u všech ingrediencí je uvedeno v mililitrech, abyste potraviny nemuseli odvažovat. 225 ml = jeden šálek.

Umyjte neoškrábané brambory a vykutejte do nich otvor. Pak je dejte do rozpálené trouby a pečte zhruba hodinu (do té doby, dokud je snadno nepropíchnete vidličkou), pak je nechte čtvrt hodiny vychladnout. Na straně, kde jste předtím vyrobili otvor, brambory rozkrojte a vyberte jejich obsah lžičkou. Obsah smíchejte s mlékem, margarínem, čedarem, pažitkou, trochu osolte a okořeňte. Vzniklou směsí opět naplňte vykutané brambory a pečte dalších deset minut. Pak dejte na každý brambor fazole a tvaroh a máte hotovo. Dobrou chuť!

Toto množství je zhruba pro dvě osoby, jedna porce obsahuje 500kcal, 25g bílkovin, 64g sacharidů, 17g tuku a 8g vlákniny.
Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Toustový chléb celozrnný
  • Sýr Cottage
  • Šunka vepřová dušená výběrová

Dopolední svačina

  • Ořechy para
  • Mandarinky

Oběd

  • Makrela uzená
  • Chléb pšeničný celozrnný
  • Zelenina dušená

Odpolední svačina

  • Mléko acidofilní, min. 3 % tuku

Večeře

  • Maso jehněčí, kýta
  • Brambory rané
  • Lilek

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

1. duben 2019  1

Nedá se jednoznačně říct, že je třeba cvičení některé dny vynechávat. Rozhoduje intenzita tréninku a...

29. březen 2019  2

https://beactivetv.pl/osoba/ewa-chodakowska tahle trenerka se stala v Polsku az celebritkou. jeji porady jsou skvele. ma taky treninky na...