Plněné brambory

11. leden 2012  0
Plněné brambory

Velice chutný pokrm, který bude díky naší úpravě také vhodným jídlem po tréninku. Následující ingredience mu dodají žádané bílkoviny potřebné pro regeneraci a růst svalů. Samozřejmě jsme si dali pozor na co nejnižší obsah tuku.

Budete potřebovat

  • Prakticky žádné kuchařské umění :)
  • Dvě brambory (pokud možno co největš)
  • 120 ml tvarohu (půlka šálku)
  • 75 ml mléka (třetina šálku)
  • 55 ml margarínu (čtvrtina šálku)
  • 120 ml nastrouhaného čedaru (půlka šálku)
  • 120 ml červených konzervovaných fazolí (půlka šálku)
  • Polévkovou lžíci nakrájené pažitky
  • Sůl, mleté černé koření

Množství u všech ingrediencí je uvedeno v mililitrech, abyste potraviny nemuseli odvažovat. 225 ml = jeden šálek.

Umyjte neoškrábané brambory a vykutejte do nich otvor. Pak je dejte do rozpálené trouby a pečte zhruba hodinu (do té doby, dokud je snadno nepropíchnete vidličkou), pak je nechte čtvrt hodiny vychladnout. Na straně, kde jste předtím vyrobili otvor, brambory rozkrojte a vyberte jejich obsah lžičkou. Obsah smíchejte s mlékem, margarínem, čedarem, pažitkou, trochu osolte a okořeňte. Vzniklou směsí opět naplňte vykutané brambory a pečte dalších deset minut. Pak dejte na každý brambor fazole a tvaroh a máte hotovo. Dobrou chuť!

Toto množství je zhruba pro dvě osoby, jedna porce obsahuje 500kcal, 25g bílkovin, 64g sacharidů, 17g tuku a 8g vlákniny.
Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Vejce míchaná
  • Rohlíky pšeničné
  • Paprika červená

Dopolední svačina

  • Musli tyčinka

Oběd

  • Bulgur špaldový
  • Tofu

Odpolední svačina

  • Jogurt bílý, 3,5 % tuku
  • Jablka

Večeře

  • Chléb pšeničný celozrnný
  • Sýr Mozzarella, 16 % t. v s.
  • Rajčata

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

1. listopad 2019  3

Předkopávání je naopak jeden z těch nejmíň zdravých a vhodných cviků. Radši bež na legpress

25. říjen 2019  5

Koukám, že to jsou to rady velice zkušeného profesionála. Děkuji Vám taktéž za tyto rady....