Ovesné vločky

13. únor 2012  8
Ovesné vločky

Velice výživný pokrm pro sportovce i nesportovce, ideální pro zdravou snídani. Můžete je jíst jen tak samotné rozmíchané ve vodě, to je jejich výhoda: Ráno si je uděláte rychleji, než se vám uvaří čaj. Samotné jsou ale bez chuti, ovšem když přidáte pár ingrediencí navíc, čeká vás delikatesa.

Budete potřebovat:

  1. Polovinu šálku ovesných vloček
  2. Polovinu šálku nízkotučného mléka
  3. Polovinu šálku slunečnicových jadérek
  4. Polovinu šálku rozkrájených jablek
  5. Cukr, skořici

* 1 šálek = 225 mililitrů

Ovesné vločky uvařte v mléku, přidejte cukr, slunečnicová jadérka a kousky jablek. Nakonec posypte skořicí a můžete podávat.

Jedna porce obsahuje zhruba 425kcal,  16g bílkovin, 49g sacharidů, 20g tuku a 11g vlákniny.

Ovesné vločky mohou pomoci k dosažení vaší vysněné postavy. Pokud chcete nabrat svalovou hmotu, jezte ovesné vločky k snídani a cvičte objemové tréninky. Zanedlouho poznáte, v čem spočívá úžas této kombinace.

Ale vločky nejsou jen pro „kulturisty“, jde o velice zdravý pokrm i pro nesportovce a pomáhá k dosažení štíhlé linie. Bohatě obsažená vláknina zajišťuje mnoho tělu prospěšných funkcí: „Nasává“ do střeva vodu a tím ředí toxické látky ve střevním obsahu, dále slouží jako substrát střevním bakteriím, které mají na zdraví člověka pozitivní vliv. Vláknina celkově zlepšují trávení a podílí se na rozpouštění cholesterolu, čímž snižuje riziko srdečních onemocnění.

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Komentáře k článku

19. červenec 2012 22:55

Tuhle stránku miluju

3. květen 2013 19:23

Souhlasím s Vámi, je vidět, že ji tvoří odborníci :)

17. srpen 2013 09:01

je možné kombinovat s jiným ovocem?

U tohoto článku se nachází celkem 8 komentářů. Část z nich byla skryta pro udržení větší přehlednosti obsahu stránky.
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Chléb pšeničný bílý
  • Sýr Lučina, 70 % t. v s.
  • Rukola

Dopolední svačina

  • Mléko acidofilní, min. 3 % tuku
  • Víno - hrozny

Oběd

  • Těstoviny, bezvaječné, celozrnné
  • Maso kuřecí, horní stehno bez kosti a kůže
  • Ananas

Odpolední svačina

  • Tvaroh nízkotučný (jemný)

Večeře

  • Fazole černé
  • Čočka červená
  • Losos - filet bez kůže

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

1. listopad 2019  3

Předkopávání je naopak jeden z těch nejmíň zdravých a vhodných cviků. Radši bež na legpress

25. říjen 2019  5

Koukám, že to jsou to rady velice zkušeného profesionála. Děkuji Vám taktéž za tyto rady....