Cyklus domácí posilovny


Procházíte rubriku "Triceps"  

Kick-back

Kick-back je nejlepší cvičit v kleku na lavici. Jestliže ji nemáte k dispozici, postačí klek na zemi na obyčejné podložce. Půlka těla


Tricepsový benchpress

Tricepsový  benchpress provádějte v lehu na lavici. Vypněte hrudník, zatněte břišní svaly a takto vydržte po celou dobu cviku. Tyč


Tricepsový zdvih obouruč

Tricepsový zdvih obouruč provádějte v sedu na lavičce s oporou zad (opěradlo by mělo být svislé). Vypněte hrudník, zatněte břišní svaly a


Tricepsový zdvih jednoruč

Tricepsový zdvih jednoruč cvičte vsedě. Sedněte si na lavičku nebo na židli, opřete se. Vypněte hrudník, zatáhněte ramena dozadu a


Francouzský zdvih

Lehněte si na lavici, zatněte břišní svaly a vypněte hrudník. Uchopte obouruční činku nadhmatem zhruba na úrovni ramen. V začáteční poloze jsou


Tricepsové kliky mezi lavicemi

Tricepsové kliky provádějte s rukama opřenýma o lavičku (ruce jsou zhruba v šíři ramen) a s nohama položenýma na druhou lavičku. Nohy mohou



Zpět nahoru ↑