Cyklus domácí posilovny


Procházíte rubriku "Ramena"  

Cviky s jednoručkami vestoje

Dvě činky (předpažování, upažování) Předpažování Postavte se do mírně rozkročeného postoje s nohama lehce pokrčenýma v kolenou. Ruce jsou ve visu,


Procvičení rotátorové manžety

Rotátorová manžeta je skupina šlach čtyř ramenních svalů. Tyto šlachy obkružují ramenní kloub a tvoří jeho oporu, zabraňují vykloubení. Provedením


Přítahy k bradě

Postavte se do mírného rozkročení. Dlouhou činku (nebo tyč, kterou doma najdete) držte úzkým úchopem (ruce 10 cm od sebe) před


Tlaky s obouruční činkou vsedě

Cvičte vsedě na lavici se svislým opěradlem, popřípadě s opěradlem mírně nakloněným. Zvyšující se sklon převádí účinnost cviku na horní část


Kliky

Kliky na ramena jsou silově a technicky velice náročné, asistence druhé osoby může být přínosná. Začněte ve stojce s nataženýma


Tlaky s jednoručkami vsedě

Cvik provádějte vsedě na lavici se svislým, popřípadě s mírně nakloněným opěradlem. Zvyšující se sklon opěradla převádí účinnost cviku na



Zpět nahoru ↑