Cyklus domácí posilovny


Procházíte rubriku "Horní partie"  

Jak na bolavá záda

Rozhodl jsem se navázat na několik měsíců starý článek o spinálním cvičení a do větších podrobností rozebrat problematiku bolesti zad


Dřep s výskokem

Zatáhněte ramena dozadu, vypněte hrudník a takto vydržte po celou dobu cviku. Přejděte do hlubokého širokého dřepu (chodidla jsou daleko


Dřep ve výpadu s výskokem

Postavte se vzpřímeně, zatáhněte ramena dozadu, vypněte hrudník a takto vydržte po celou dobu cviku. Jednou nohou udělejte dlouhý krok


Výbušné kliky

Chcete si trochu okořenit trénink? Pak zkuste tuto variantu kliků s výskokem. Budete vyčerpaní již po třetině počtu normálních kliků, které


Střídavé shyby

Pověste se na hrazdu (ne zcela volně, lokty mějte mírně pokrčené a nikdy neuvolňujte ramena!), do úchopu širšího než je


Nohy ve vzduchu

Cvik oblíbený hlavně u žen, ale pánové budou mít možná více práce a druhý den se ani nebudou moct protáhnout


Cviky s jednoručkami vestoje

Dvě činky (předpažování, upažování) Předpažování Postavte se do mírně rozkročeného postoje s nohama lehce pokrčenýma v kolenou. Ruce jsou ve visu,



Zpět nahoru ↑