Cyklus domácí posilovny


Procházíte rubriku "Bedra"  

Dřep s výskokem

Zatáhněte ramena dozadu, vypněte hrudník a takto vydržte po celou dobu cviku. Přejděte do hlubokého širokého dřepu (chodidla jsou daleko


Dřep ve výpadu s výskokem

Postavte se vzpřímeně, zatáhněte ramena dozadu, vypněte hrudník a takto vydržte po celou dobu cviku. Jednou nohou udělejte dlouhý krok


Švih s jednoručkou

Postavte se s nohama mírně rozkročenýma a po celou dobu cviku udržujte vypnutý hrudník. Do natažených rukou uchopte jednoruční činku (držte


Mrtvý tah na jedné noze

Mrtvý tah na jedné noze posiluje bederní vzpřimovače a svalstvo nohou, jde o lehčí variantu mrtvého tahu vhodnou pro začátečníky


Mrtvý tah

Mrtvý tah Mrtvý tah lze cvičit s dvěma jednoručkami nebo s tyčí. V případě, že se rozhodnete pro jednoručky, volte kladivový úchop (palce


Vzpřimování na zemi

Vzpřimování na zemi Jde o nejlepší cvik pro začátečníky, slouží k základnímu posílení svalstva v oblasti bederní páteře. Tím začátečníky



Zpět nahoru ↑