Reklama

Internetový magazín domaciposilovna.cz sledují lidé zajímající se o aktivní zdravý životní styl. Nalézají zde praktické rady pro začínající i pokročilé sportovce. Snažíme se především nastínit problematiku posilování a jiných druhů tréninku a pomoci nenásilnou formou dosáhnout cílů, které si na sebe naši návštěvníci kladou.

Naším primárním cílem není webový prostor osázet křiklavými reklamními plochami a stěžovat tak navigaci a pohyb čtenářům uvnitř magazínu. Partnery proto pečlivě vybíráme a snažíme se, aby jejich inzerce byla pro většinu návštěvníků relevantní a pro obě strany v konečném důsledku hodnotná. Nižší četnost inzerce následně také zvyšuje účinnost každé takové aktivní reklamní plochy.

Historie magazínu

Internetová doména domaciposilovna.cz byla registrována na konci roku 2009 (9.11.2009). Spuštění magazínu proběhlo o rok později (27.11.2010), kdy ve stejný den byly také publikovány první články. Za dobu více jak dvouletého provozu jsme si získali mnoho věrných čtenářů, kteří se vrací pro tréninkové tipy a informace ze světa zdravého životního stylu. Podstatnou část návštěvníků tvoří však i noví čtenáři, kteří k nám přichází na doporučení známých, pomocí přirozených odkazů z jiných internetových stránek nebo diskusních fór, z internetových vyhledávačů nebo díky marketingovým akcím, kterými rozvoj magazínu aktivně podporujeme.

V polovině roku 2012 bylo spuštěno vlastní diskusní fórum, které se postupně vyvíjí a plní příspěvky od našich čtenářů.

O chod magazínu se starají profesionálové z oborů poradenství pro výživu a fitness trenérství. Tím je zajištěn výběr kvalitního obsahu a poskytování odborných rad na již zmíněném diskusním fóru nebo v rámci reakcí na dotazy v komentářích pod jednotlivými články.

Statistické údaje

Pohlaví a věkové skupiny

* Zdrojem grafu jsou data z fanouškovské stránky na Facebooku. Podobné skupiny předpokládáme i mezi přímými návštěvníky internetového magazínu.

Demografické údaje - lokalita

* Zdrojem grafu jsou data z Google Analytics za období roku 2013 - 2015.

Typy reklamních ploch

S současné době nabízíme především textové odkazy umístěné v pravém postranním panelu pod hlavičkou "Sponzorované odkazy". Jejich zobrazování může probíhat formou site-wide nebo na základě konkrétních podmínek (například pouze pro některé rubriky, články, stránky a podobně).

Jiné způsoby propagace jsou předmětem dohody se zájemci z řad inzerentů.

Objednávky a fakturace

Nejkratší obdobím, na které je možné reklamu objednat, je jeden měsíc (vždy počítáme 31 dní). Na konečnou částku objednávky bude vystavena faktura od neplátce DPH (IČ naleznete na stránce s Kontakt).

Mám zájem o reklamu nebo spolupráci

Máte zájem propagovat své služby na tomto internetovém magazínu? Kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese: reklama@domaciposilovna.cz.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Pohankové vločky instantní
  • Ovoce kandované
  • Mléko polotučné

Dopolední svačina

  • Ořechy vlašské
  • Pomeranče

Oběd

  • Maso krůtí, prsa bez kosti a kůže
  • Kuskus
  • Cuketa

Odpolední svačina

  • Mléko kefírové

Večeře

  • Šmakoun natural
  • Brambory rané
  • Lilek

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

20. červen 2017  1

Ahoj, ze cviků na zadek bez výrazného zatěžování kolen bych volil různé varianty (v kleče,...

13. červen 2017  1

Hezký den, všechny zmíněné pomůcky lze do tréninku zapojit, přitom je vhodné vždy cíleně procvičit...