Přítahy velké činky

28. listopad 2010  0
Přítahy velké činky
Přítahy velké činky

Základní pozice: Rozkročte nohy na úroveň ramen, pokrčte je v kolenou a předkloňte se. Vypněte hrudník. Věnujte maximální možnou pozornost tomu, abyste měli rovná záda, v bedrech se nesmí kulatit! Takto zůstaňte po celou dobu cviku.

Uchopte dlouhou činku (úchop je širší než je šíře ramen). S výdechem přitahujte činku směrem k břichu (pohyb tyče může vést tak blízko stehen, že se o ně bude činka třít). Lokty se pohybují po přímce podél těla, v žádném případě nesmí být odtaženy do strany.

Po dosažení horní pozice (okamžik, kdy  se činka dotkne břicha) pomalu a s nádechem spouštějte činku do té doby, dokud nebudou ruce úplně natažené.

Instruktážní video:

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Jáhlové vločky instantní
  • Chia semínka
  • Mléko kozí

Dopolední svačina

  • Banány
  • Arašídy

Oběd

  • Sýr Mozzarella, 16 % t. v s.
  • Chléb grahamový
  • Rajčata

Odpolední svačina

  • Mléko kefírové

Večeře

  • Maso vepřové, kýta bez kosti, libová, syrová
  • Rýže neloupaná (natural)
  • Žampiony

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

27. únor 2020  0

Zdravím, začal jsem s posilováním břicha, ale všímám si, že potřebuju to utáhnout spíš "z...

27. leden 2020  0

Dobrý mám dotaz, chtěla bych se zvýsit ohebnost(pružnost)svého tělo.Nevím si rady které cviky jsou vhodné...