Přítahy velké činky

28. listopad 2010  0
Přítahy velké činky
Přítahy velké činky

Základní pozice: Rozkročte nohy na úroveň ramen, pokrčte je v kolenou a předkloňte se. Vypněte hrudník. Věnujte maximální možnou pozornost tomu, abyste měli rovná záda, v bedrech se nesmí kulatit! Takto zůstaňte po celou dobu cviku.

Uchopte dlouhou činku (úchop je širší než je šíře ramen). S výdechem přitahujte činku směrem k břichu (pohyb tyče může vést tak blízko stehen, že se o ně bude činka třít). Lokty se pohybují po přímce podél těla, v žádném případě nesmí být odtaženy do strany.

Po dosažení horní pozice (okamžik, kdy  se činka dotkne břicha) pomalu a s nádechem spouštějte činku do té doby, dokud nebudou ruce úplně natažené.

Instruktážní video:

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Vejce míchaná
  • Chléb grahamový
  • Paprika červená

Dopolední svačina

  • Puding vanilkový
  • Jablka sušená

Oběd

  • Sýr Mozzarella, 16 % t. v s.
  • Rajčata
  • Olej olivový
  • Toustový chléb celozrnný

Odpolední svačina

  • Musli tyčinka

Večeře

  • Maso krůtí, prsa bez kosti a kůže
  • Brambory rané
  • Okurka salátová

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

29. červen 2020  0

Dobrý den - zdravím všechny co se snaží trochu posilovat ... Měl bych na Vás dotaz...

19. červen 2020  1

Při domácím posilování se netřeba tolik obávat velkého nárůstu svalů, zvlášť u žen. Množství držícího...