Přítahy k hrudníku s jednoručkami

28. listopad 2010  0
Přítahy k hrudníku s jednoručkami

- Půlka těla se opírá o lavičku- Pokrčená pravá noha je opřená kolenem o lavici, natažená pravá ruka je opřena o lavici dlaní.

- Lehce pokrčenou levou nohou stůjte na zemi, levá ruka visí volně dolů.

- Zatněte břišní svaly a držte rovná záda, hlava zůstává v rovině trupu. Vypněte hrudník a po celou dobu cviku se soustřeďte na udržování této pozice.

Do levé ruky uchopte jednoručku (volte kladivový úchop: Palec ruky svírající činku je obrácen k tělu, hřbet ruky od těla). S výdechem přitahujte činku k tělu. Přítah  začíná stažením lopatky a zatnutím svalů zad. Loket se pohybuje pasivně nahoru, v rovině kolmé k zemi a blízko u těla. Svaly ruky zůstávají stále uvolněné, pracují jen záda, která přitahují pasivní paži s činkou.

Po dosažení horní polohy cviku (okamžik, kdy je nadloktí rovnoběžně se zemí) ruku s nádechem uvolněte a nechte pomalu klesat k zemi, dokud se úplně nenatáhne. Poté zahajte další opakování.

Je třeba věnovat maximální úsilí tomu, aby ramena zůstala na svém místě. Nesmíte je ani pokrčovat, ani uvolňovat.

Instruktážní video (2:50- 3:20)

Provedení cviku je možné i bez lavice, postačí jen židle.

Instruktážní video

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Mléčná rýže natural
  • Ořechy vlašské
  • Chia semínka

Dopolední svačina

  • Jablka
  • Jogurtový nápoj neochucený

Oběd

  • Tofu
  • Trhanka žitná
  • Rukola

Odpolední svačina

  • Raciolky mléčnokakaové
  • Mléko acidofilní, min. 3 % tuku

Večeře

  • Knäckebrot žitný
  • Tvaroh nízkotučný (jemný)
  • Šunka vepřová dušená výběrová

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

1. duben 2019  1

Nedá se jednoznačně říct, že je třeba cvičení některé dny vynechávat. Rozhoduje intenzita tréninku a...

29. březen 2019  2

https://beactivetv.pl/osoba/ewa-chodakowska tahle trenerka se stala v Polsku az celebritkou. jeji porady jsou skvele. ma taky treninky na...