Tricepsový zdvih jednoruč

27. listopad 2010  0
Tricepsový zdvih jednoruč

Tricepsový zdvih jednoruč cvičte vsedě.

Sedněte si na lavičku nebo na židli, opřete se. Vypněte hrudník, zatáhněte ramena dozadu a zatněte břicho, takto vydržte po celou dobu cviku. Do ruky uchopte jednoruční činku, popřípadě jiné závaží. (Činku držte za kotouč- viz. instruktážní video)

Ruku s činkou zvedněte do vzpažení, nadloktí musí být těsně u hlavy a kolmo k zemi. V základní pozici je loket co nejvíce ohnutý a činka je za krkem. S výdechem ruku natahujte v lokti až do okamžiku, kdy je celá ve vzpažení (loket je úplně propnutý a celá ruka míří vzhůru- je kolmo k zemi). S nádechem se opět vraťte do základní pozice.

Soustřeďte se na to, aby po celou dobu cviku zůstával loket fixovaný na jednom místě!

Instruktážní video:

 

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Rohlíky pšeničné
  • Tradiční pomazánkové máslo
  • Šunka drůbeží
  • Řeřicha zahradní

Dopolední svačina

  • Jogurtový nápoj neochucený
  • Pomeranče

Oběd

  • Pohanka setá
  • Maso krůtí, prsa bez kosti a kůže
  • Okurka salátová

Odpolední svačina

  • Kukuřičné chlebíčky
  • Sýr Lučina, 70 % t. v s.

Večeře

  • Knäckebrot žitný
  • Sýr Cottage
  • Mrkev

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

1. listopad 2019  3

Předkopávání je naopak jeden z těch nejmíň zdravých a vhodných cviků. Radši bež na legpress

25. říjen 2019  5

Koukám, že to jsou to rady velice zkušeného profesionála. Děkuji Vám taktéž za tyto rady....