Tricepsový benchpress

27. listopad 2010  0
Tricepsový benchpress

Tricepsový  benchpress provádějte v lehu na lavici. Vypněte hrudník, zatněte břišní svaly a takto vydržte po celou dobu cviku. Tyč uchopte nadhmatem (hřbety rukou při tomto cviku míří dolů k tělu), úchopem užším než je šíře ramen. S nádechem snižte tyč co nejblíže k hrudníku - s výdechem se vraťte do základní pozice, kdy jsou lokty úplně propnuté. Tyč se pohybuje v rovině kolmo k zemi, neodklání se ani dopředu, ani dozadu!

Tricepsový benchpress je silový cvik, který rozvíjí zejména hmotu tricepsu.

Instruktážní video

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Mléčná rýže natural
  • Mandle loupané

Dopolední svačina

  • BeBe Dobré ráno
  • Mléko acidofilní, min. 3 % tuku

Oběd

  • Brambory rané
  • Lilek
  • Smetana na vaření se sníženým obsahem tuku, 10 % tuku
  • Anglická slanina

Odpolední svačina

  • Proteinová tyčka 34%

Večeře

  • Kuskus
  • Vejce slepičí
  • Salát hlávkový

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

26. září 2022  3

Zdravím Chtěl bych se zeptat, mám velmi rád míchání proteinu s přírodním kravským mlékem. Co si...

20. červenec 2022  0

Ahoji. Máte tip na nějaké cvičení, nebo sporty během ženského přechodu - myšleno menopauze. Tím...