Tricepsový benchpress

27. listopad 2010  0
Tricepsový benchpress

Tricepsový  benchpress provádějte v lehu na lavici. Vypněte hrudník, zatněte břišní svaly a takto vydržte po celou dobu cviku. Tyč uchopte nadhmatem (hřbety rukou při tomto cviku míří dolů k tělu), úchopem užším než je šíře ramen. S nádechem snižte tyč co nejblíže k hrudníku - s výdechem se vraťte do základní pozice, kdy jsou lokty úplně propnuté. Tyč se pohybuje v rovině kolmo k zemi, neodklání se ani dopředu, ani dozadu!

Tricepsový benchpress je silový cvik, který rozvíjí zejména hmotu tricepsu.

Instruktážní video

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Pohankové vločky instantní
  • Mléko odstředěné

Dopolední svačina

  • Chléb pšenično-žitný
  • Tradiční pomazánkové máslo
  • Sýr Eidam, 30 % t. v s.

Oběd

  • Brambory rané
  • Losos - filet bez kůže
  • Okurka salátová

Odpolední svačina

  • Proteinová tyčka 34%

Večeře

  • Kuskus
  • Maso telecí, kýta
  • Fazole červené

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

18. listopad 2018  0

Ahoj, prosim poradil by mi nekdo, jak se zbavit povysleho tricepsu?? Zacinam byt z toho...

3. listopad 2018  2

Lavičku a jednoruční činky s hrazdou mám jinak u nás ve mestě je posilovna...