Kick-back

28. listopad 2010  0
Kick-back

Kick-back je nejlepší cvičit v kleku na lavici. Jestliže ji nemáte k dispozici, postačí klek na zemi na obyčejné podložce.

  • Půlka těla se opírá o lavičku: Pokrčená pravá noha je opřená kolenem o lavici, natažená pravá ruka je opřena o lavici dlaní.
  • Lehce pokrčenou levou nohou stůjte na zemi, levá ruka visí volně dolů. Do této ruky chytněte jednoruční činku, volte kladivový úchop (palec ruky směřuje k tělu, hřbet ruky od těla).
  • Zatněte břišní svaly a držte rovná záda, hlava zůstává v rovině trupu. Vypněte hrudník a po celou dobu cviku se soustřeďte na udržování této pozice.

Základní pozice: Držte výše popsanou pozici v kleku. Nadloktí levé ruky zvedněte tak, aby bylo rovnoběžně se zemí (tedy podél těla). V lokti je úhel 90 stupňů, předloktí je uvolněné a míří svisle dolů.

S výdechem natahujte levou ruku (s činkou) v lokti až do okamžiku, kdy je předloktí rovnoběžně se zemí (celá ruka je natažená). Poté se s výdechem vraťte do základní pozice. Rameno a loket zůstávají po celou dobu cviku fixovány na svém místě!

Nezapomeňte procvičit obě ruce. Svým charakterem je kick-back spíše prorýsovací cvik, zatěžuje triceps.

Instruktážní videa (pro klek na lavici a na zemi):

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Vejce míchaná
  • Kaiserka cereální
  • Rajčata

Dopolední svačina

  • Mléko kefírové
  • Grapefruit

Oběd

  • Kukuřičné chlebíčky
  • Sýr Gervais, 30 % t. v s.
  • Šunka drůbeží

Odpolední svačina

  • Musli tyčinka

Večeře

  • Maso hovězí, kýta
  • Jáhly
  • Brokolice

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

30. červenec 2019  53

Základem je i správná strava k cvičení, tady v článku https://www.bodyflexnutrition.cz/blog/s ... osilovani/ o tom...

16. červenec 2019  1

Ahoj, jak člověk žije aktivně a dodržuje racionálně sestavený jídelníček alespoň ze 60% až 70%,...