Sisy dřep

28. listopad 2010  0
Sisy dřep

Sissy dřep je izolovaný cvik na přední stranu stehen, díky netradičnímu způsobu provedení je vhodný k „okořenění“ jakéhokoliv tréninku.

Postavte se na špičky a takto vydržte po celou dobu cviku, můžete si podložit paty. Chytněte se pevné opory. Zpevněný trup s nádechem zaklánějte dozadu, tento pohyb je spojen s pokrčením kolenou a s pohybem kolenou dopředu. Pozor, nedochází k pohybu v kyčlích: Trup a stehna tvoří po celou dobu cvičení naprosto rovnou linii.

Celé tělo se tedy naklání dozadu a klesá k zemi

Jakmile se dostanete do maximálního záklonu (díky maximálnímu pokrčení kolen), zahajte s výdechem pohyb zpět po stejné dráze do výchozí polohy (vzpřímený postoj). Nejnižší polohu (maximální zákon) si zvolte sami, záleží na vašich fyzických  dispozicích.

Cvik lze provádět různými způsoby, sledujte videa:

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Vejce míchaná
  • Rohlíky pšeničné
  • Paprika červená

Dopolední svačina

  • Musli tyčinka

Oběd

  • Bulgur špaldový
  • Tofu

Odpolední svačina

  • Jogurt bílý, 3,5 % tuku
  • Jablka

Večeře

  • Chléb pšeničný celozrnný
  • Sýr Mozzarella, 16 % t. v s.
  • Rajčata

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

1. listopad 2019  3

Předkopávání je naopak jeden z těch nejmíň zdravých a vhodných cviků. Radši bež na legpress

25. říjen 2019  5

Koukám, že to jsou to rady velice zkušeného profesionála. Děkuji Vám taktéž za tyto rady....