Sisy dřep

28. listopad 2010  0
Sisy dřep

Sissy dřep je izolovaný cvik na přední stranu stehen, díky netradičnímu způsobu provedení je vhodný k „okořenění“ jakéhokoliv tréninku.

Postavte se na špičky a takto vydržte po celou dobu cviku, můžete si podložit paty. Chytněte se pevné opory. Zpevněný trup s nádechem zaklánějte dozadu, tento pohyb je spojen s pokrčením kolenou a s pohybem kolenou dopředu. Pozor, nedochází k pohybu v kyčlích: Trup a stehna tvoří po celou dobu cvičení naprosto rovnou linii.

Celé tělo se tedy naklání dozadu a klesá k zemi

Jakmile se dostanete do maximálního záklonu (díky maximálnímu pokrčení kolen), zahajte s výdechem pohyb zpět po stejné dráze do výchozí polohy (vzpřímený postoj). Nejnižší polohu (maximální zákon) si zvolte sami, záleží na vašich fyzických  dispozicích.

Cvik lze provádět různými způsoby, sledujte videa:

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Toustový chléb celozrnný
  • Sýr Cottage
  • Šunka vepřová dušená výběrová

Dopolední svačina

  • Ořechy para
  • Mandarinky

Oběd

  • Makrela uzená
  • Chléb pšeničný celozrnný
  • Zelenina dušená

Odpolední svačina

  • Mléko acidofilní, min. 3 % tuku

Večeře

  • Maso jehněčí, kýta
  • Brambory rané
  • Lilek

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

26. březen 2018  1

Hezký den Elzo, držet při vysoké intenzitě maximální tepovku nad 90% může být kontraproduktivní. Pokud...

22. březen 2018  3

Jasně, v tomto případě je třeba se věnovat silovému tréninku a cviky ze článku vnímat...