Předpažování na šikmé lavici

4. leden 2012  1
Předpažování na šikmé lavici

Budete potřebovat lavici s nastavitelnou polohou opěradla a dlouhou činku nebo jakoukoliv tyč, kterou doma najdete. Lehněte si zády na šikmou lavici a položte si dlouhou činku na stehna, uchopte ji zhruba v šíři ramen.

Činku s výdechem zvedejte obloukovým pohybem až do polohy, kdy budou paže kolmo k zemi. Ruce jsou v loktech stále propnuté! V této vrchní poloze vydržte vteřinu a poté činku pomalu s výdechem spouštějte, pohyb ukončete asi dvacet centimetrů nad stehny. Celý cvik opakujte. Efektivita pohybu je postavená na tom, že si nepomáháte pokrčením rukou v loktech, proto se toho vyvarujte.

Jedná se o mimořádně efektivní a neobvyklou variantu cviků posilující deltové svaly. Pro začátek cvičte s tyčí bez závaží a po první sérii můžete přidávat zátěž dle potřeby.

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Komentáře k článku

3. leden 2016 22:18

Ahoj Petre. Popisujes cely cvik docela dobre, ale nenasel jsem tam, kdy se nadechujem? Dekuji za odpoved. Pepa

Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Rohlíky pšeničné
  • Tradiční pomazánkové máslo
  • Šunka drůbeží
  • Řeřicha zahradní

Dopolední svačina

  • Jogurtový nápoj neochucený
  • Pomeranče

Oběd

  • Pohanka setá
  • Maso krůtí, prsa bez kosti a kůže
  • Okurka salátová

Odpolední svačina

  • Kukuřičné chlebíčky
  • Sýr Lučina, 70 % t. v s.

Večeře

  • Knäckebrot žitný
  • Sýr Cottage
  • Mrkev

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

1. listopad 2019  3

Předkopávání je naopak jeden z těch nejmíň zdravých a vhodných cviků. Radši bež na legpress

25. říjen 2019  5

Koukám, že to jsou to rady velice zkušeného profesionála. Děkuji Vám taktéž za tyto rady....