Předpažování na šikmé lavici

4. leden 2012  1
Předpažování na šikmé lavici

Budete potřebovat lavici s nastavitelnou polohou opěradla a dlouhou činku nebo jakoukoliv tyč, kterou doma najdete. Lehněte si zády na šikmou lavici a položte si dlouhou činku na stehna, uchopte ji zhruba v šíři ramen.

Činku s výdechem zvedejte obloukovým pohybem až do polohy, kdy budou paže kolmo k zemi. Ruce jsou v loktech stále propnuté! V této vrchní poloze vydržte vteřinu a poté činku pomalu s výdechem spouštějte, pohyb ukončete asi dvacet centimetrů nad stehny. Celý cvik opakujte. Efektivita pohybu je postavená na tom, že si nepomáháte pokrčením rukou v loktech, proto se toho vyvarujte.

Jedná se o mimořádně efektivní a neobvyklou variantu cviků posilující deltové svaly. Pro začátek cvičte s tyčí bez závaží a po první sérii můžete přidávat zátěž dle potřeby.

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Komentáře k článku

3. leden 2016 22:18

Ahoj Petre. Popisujes cely cvik docela dobre, ale nenasel jsem tam, kdy se nadechujem? Dekuji za odpoved. Pepa

Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Cornflakes kukuřičné lupínky
  • Švestky sušené
  • Jogurt bílý, 3,5 % tuku

Dopolední svačina

  • Proteinová tyčka 34%

Oběd

  • Květák
  • Brambory rané
  • Majonéza domácí

Odpolední svačina

  • Kornspitz
  • Sýr Lučina, 70 % t. v s.

Večeře

  • Tuňák konzervovaný v oleji
  • Rýže neloupaná (natural)
  • Zelenina dušená

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

27. srpen 2019  2

Musím říct že tréninky máme vcelku drsné. Obvykle se to střídá - pondělí ,středa,pátek jezdíme...

30. červenec 2019  53

Základem je i správná strava k cvičení, tady v článku https://www.bodyflexnutrition.cz/blog/s ... osilovani/ o tom...