Předpažování na šikmé lavici

4. leden 2012  1
Předpažování na šikmé lavici

Budete potřebovat lavici s nastavitelnou polohou opěradla a dlouhou činku nebo jakoukoliv tyč, kterou doma najdete. Lehněte si zády na šikmou lavici a položte si dlouhou činku na stehna, uchopte ji zhruba v šíři ramen.

Činku s výdechem zvedejte obloukovým pohybem až do polohy, kdy budou paže kolmo k zemi. Ruce jsou v loktech stále propnuté! V této vrchní poloze vydržte vteřinu a poté činku pomalu s výdechem spouštějte, pohyb ukončete asi dvacet centimetrů nad stehny. Celý cvik opakujte. Efektivita pohybu je postavená na tom, že si nepomáháte pokrčením rukou v loktech, proto se toho vyvarujte.

Jedná se o mimořádně efektivní a neobvyklou variantu cviků posilující deltové svaly. Pro začátek cvičte s tyčí bez závaží a po první sérii můžete přidávat zátěž dle potřeby.

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Komentáře k článku

3. leden 2016 22:18

Ahoj Petre. Popisujes cely cvik docela dobre, ale nenasel jsem tam, kdy se nadechujem? Dekuji za odpoved. Pepa

Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Mléčná rýže natural
  • Ořechy vlašské
  • Chia semínka

Dopolední svačina

  • Jablka
  • Jogurtový nápoj neochucený

Oběd

  • Tofu
  • Trhanka žitná
  • Rukola

Odpolední svačina

  • Raciolky mléčnokakaové
  • Mléko acidofilní, min. 3 % tuku

Večeře

  • Knäckebrot žitný
  • Tvaroh nízkotučný (jemný)
  • Šunka vepřová dušená výběrová

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

27. leden 2020  0

Dobrý mám dotaz, chtěla bych se zvýsit ohebnost(pružnost)svého tělo.Nevím si rady které cviky jsou vhodné...

1. listopad 2019  3

Předkopávání je naopak jeden z těch nejmíň zdravých a vhodných cviků. Radši bež na legpress