Kliky

28. listopad 2010  1
Kliky

Kliky na ramena jsou silově a technicky velice náročné, asistence druhé osoby může být přínosná. Začněte ve stojce s nataženýma rukama (provedení tohoto cviku ve stojce je pro mnohé z nás nadlidský úkol, proto stačí, když se pokrčenýma nohama opřete například o zeď- tělo není úplně svisle jako při stojce, ale to vůbec nevadí).

S nádechem se pomalu pokrčujte v loktech až do té doby, dokud se lehce nedotknete hlavou země. S výdechem se zvedněte opět do polohy s nataženýma rukama.

Kromě svalů ramene posilujete celou řadu dalších svalových partií horní části trupu.

Instruktážní video

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Komentáře k článku

13. únor 2014 15:08

Dobrý den, ke článku jsem se dostala náhodou, protože v rámci maturity píši závěrečnou práci o zdraví a sportu. Od prarodičů jsem slyšela, že pomocí pohybových cvičení hlavou dolů je možné upravit určité skupiny svalů, jejichž posílení vede k prevenci zranění - nemohu se o tom ale dočíst ani větu, ráda bych poprosila o vyjádření Vašeho názoru k této informaci, popřípadně za existuje k tomuto problému nějaká literatura - za Vaši odpověď bych byla velmi vděčná.

Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Toustový chléb celozrnný
  • Sýr Cottage
  • Šunka vepřová dušená výběrová

Dopolední svačina

  • Ořechy para
  • Mandarinky

Oběd

  • Makrela uzená
  • Chléb pšeničný celozrnný
  • Zelenina dušená

Odpolední svačina

  • Mléko acidofilní, min. 3 % tuku

Večeře

  • Maso jehněčí, kýta
  • Brambory rané
  • Lilek

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

1. duben 2019  1

Nedá se jednoznačně říct, že je třeba cvičení některé dny vynechávat. Rozhoduje intenzita tréninku a...

29. březen 2019  2

https://beactivetv.pl/osoba/ewa-chodakowska tahle trenerka se stala v Polsku az celebritkou. jeji porady jsou skvele. ma taky treninky na...