Tlaky s jednoručkami

28. listopad 2010  0
Tlaky s jednoručkami

Tlaky na prsa cvičte v lehu na lavičce.  Vypněte hrudník a zatněte břišní svaly, do obou rukou uchopte jednoruční činky (nadhmatem: Hřbety rukou míří dozadu).

Výchozí poloha: Ruce jsou v předpažení (propnuté v loktech a kolmo k zemi)

Pomalu a s nádechem spouštějte činky dolů až do okamžiku, kdy je úhel v loktech menší než 90 stupňů (v tomto okamžiku se činky ocitnou pod úrovní ramen). Po dosažení této polohy veďte s výdechem činky opět nahoru až do výchozí polohy.

Obě činky musí být v každém okamžiku stejně vysoko (oběma rukama provádějte pohyb stejně rychle). Předloktí jsou neustále svisle (kolmo k zemi), tzn., že ruce s činkami se pohybují v rovině kolmé k zemi!

Tlaky se dají provádět na šikmé lavici hlavou nahoru, v tom případě posilujete horní část prsních svalů. Při poloze na rovné lavičce je působení cviku zaměřeno na střední část svalu. V poloze na šikmé lavici hlavou dolů posilujete spodní část prsních svalů. Dráha činek je u všech modifikací tlaků na prsa stejná.

Instruktážní video

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Podobné články na domácí posilovně

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Toustový chléb celozrnný
  • Sýr Cottage
  • Šunka vepřová dušená výběrová

Dopolední svačina

  • Ořechy para
  • Mandarinky

Oběd

  • Makrela uzená
  • Chléb pšeničný celozrnný
  • Zelenina dušená

Odpolední svačina

  • Mléko acidofilní, min. 3 % tuku

Večeře

  • Maso jehněčí, kýta
  • Brambory rané
  • Lilek

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

1. duben 2019  1

Nedá se jednoznačně říct, že je třeba cvičení některé dny vynechávat. Rozhoduje intenzita tréninku a...

29. březen 2019  2

https://beactivetv.pl/osoba/ewa-chodakowska tahle trenerka se stala v Polsku az celebritkou. jeji porady jsou skvele. ma taky treninky na...