Rozpažky s jednoručkami

28. listopad 2010  0
Rozpažky s jednoručkami

Rozpažky cvičte v lehu na zádech na lavičce. Vypněte hrudník a zatněte břišní svaly, takto vydržte po celou dobu cviku.

Výchozí pozice: Paže jsou v rovině kolmé k zemi pokrčené v loktech. Každá ruka svírá jednu činku kladivovým úchopem (palce jsou přivrácené k sobě, hřbety rukou míří navzájem od sebe), činky se vzájemně dotýkají. * Ve výchozí pozici vytvářejí ruce půlkruh.

Činky pomalu a s nádechem spouštějte dolů, lokty svírají stále stejný úhel (paže nepokrčujete, ani nenatahujete)! V okamžiku, kdy se ocitnou činky pod úrovní ramen, začněte pomalý a soustředěný pohyb zpět do výchozí pozice- s výdechem.

V průběhu cviku se činky pohybují po obloukové dráze. Ruce s činkami se pohybují jen v rovině kolmé k zemi.

Cvik můžete provádět na šikmé lavici hlavou nahoru: Posilujete horní část prsních svalů. Při cvičení na rovné lavici posilujete střední část svalu. Při cvičení na šikmé lavici hlavou dolů posilujete spodní část prsního svalu.

Instruktážní video

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Podobné články na domácí posilovně

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Vejce míchaná
  • Chléb grahamový
  • Paprika červená

Dopolední svačina

  • Puding vanilkový
  • Jablka sušená

Oběd

  • Sýr Mozzarella, 16 % t. v s.
  • Rajčata
  • Olej olivový
  • Toustový chléb celozrnný

Odpolední svačina

  • Musli tyčinka

Večeře

  • Maso krůtí, prsa bez kosti a kůže
  • Brambory rané
  • Okurka salátová

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

1. listopad 2019  3

Předkopávání je naopak jeden z těch nejmíň zdravých a vhodných cviků. Radši bež na legpress

25. říjen 2019  5

Koukám, že to jsou to rady velice zkušeného profesionála. Děkuji Vám taktéž za tyto rady....