Izolované flexe zápěstí

28. listopad 2010  0
Izolované flexe zápěstí

Při izolovaných flexích je aktivní jen zápěstí, ruka proto musí být volně pohyblivá jen v tomto kloubu. Velkou část předloktí si můžete opřít například o lavici, ke které si kleknete.

Podhmatem (hřbet ruky míří dolů a dlaň nahoru) uchopte buď jednou rukou jednoruční činku, nebo oběma rukama tyč. V základní poloze ruka/ ruce visí volně dolů, zápěstí je uvolněné. S výdechem a pomocí ohnutí zápěstí zvedněte ruku s činkami co nejvýše, poté s nádechem opět povolte. Předloktí zůstávají na lavici volně opřená.

Cvičení s jednoručkami má tu výhodu, že si necvičící rukou můžete pomoci k dokončení plného rozsahu pohybu.

Izolované flexe posilují předloktí, proto byste měli cítit bolest v této svalové partii. Jestliže tomu tak není, zkuste trochu pozměnit dráhu cviku a nastavte pohyb tak, aby vám vyhovoval.

Instruktážní video

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Vejce míchaná
  • Kaiserka cereální
  • Rajčata

Dopolední svačina

  • Mléko kefírové
  • Grapefruit

Oběd

  • Kukuřičné chlebíčky
  • Sýr Gervais, 30 % t. v s.
  • Šunka drůbeží

Odpolední svačina

  • Musli tyčinka

Večeře

  • Maso hovězí, kýta
  • Jáhly
  • Brokolice

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

30. červenec 2019  53

Základem je i správná strava k cvičení, tady v článku https://www.bodyflexnutrition.cz/blog/s ... osilovani/ o tom...

16. červenec 2019  1

Ahoj, jak člověk žije aktivně a dodržuje racionálně sestavený jídelníček alespoň ze 60% až 70%,...