Zvedání pánve

15. leden 2011  1
Zvedání pánve

Lehněte si na záda, nohy jsou pokrčené v kolenou a opřené chodidly o zem, ruce leží volně podél těla. Pomocí zatnutí hýžďových svalů zvedněte pánev (s bedry a s částí hrudníku) a v nejvyšší možné pozici vydržte 2-3 sekundy. Poté s nádechem uvolněte hýždě, nechte pánev klesnout na zem a ihned zahajte další opakování.

Cvik je vhodný zejména pro ženy, dokáže krásně vyrýsovat oblast hýždí a zadních stehen.

Instruktážní video

 

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Komentáře k článku

2. listopad 2014 19:52

dobrý den chci se vás zeptat kolik minut denně mám tento cvik dělat? děkuji za odpověd

Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • BeBe Dobré ráno
  • Řecký jogurt natural

Dopolední svačina

  • Hrušky
  • Jogurtový nápoj neochucený

Oběd

  • Kornspitz
  • Tradiční pomazánkové máslo
  • Vejce slepičí

Odpolední svačina

  • Kukuřičné chlebíčky
  • Termizovaná pomazánka
  • Ředkvička

Večeře

  • Maso kuřecí, prsa, bez kůže
  • Rýže Basmati
  • Zelenina dušená

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

18. listopad 2018  0

Ahoj, prosim poradil by mi nekdo, jak se zbavit povysleho tricepsu?? Zacinam byt z toho...

3. listopad 2018  2

Lavičku a jednoruční činky s hrazdou mám jinak u nás ve mestě je posilovna...