Zanožování v leže na břiše

15. leden 2011  0
Zanožování v leže na břiše

Lehněte si na lavičku na břicho (obličejem dolů) a pevně se jí chytněte rukama. Lehněte si jen na půlku lavice, kyčle musejí být se zbytkem nohou ve vzduchu (břicho leží ještě na okraji lavice). Ve výchozí pozici jsou nohy opřené špičkami o zem.

S výdechem nohy napněte až do vodorovné polohy, v této pozici vydržte 2-3 sekundy, pak nohy opět povolte a ihned zahajte další opakování. Špičky jsou pořád ve vzduchu, v průběhu samotného cvičení se nesmíte dotknout země!

Zapojují se hýžďové svaly a svaly zadní strany stehen.

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Pohankové vločky instantní
  • Ovoce kandované
  • Mléko polotučné

Dopolední svačina

  • Ořechy vlašské
  • Pomeranče

Oběd

  • Maso krůtí, prsa bez kosti a kůže
  • Kuskus
  • Cuketa

Odpolední svačina

  • Mléko kefírové

Večeře

  • Šmakoun natural
  • Brambory rané
  • Lilek

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

30. září 2019  3

Určitě bych tam mezi obědem a večeří šoupnul nějakou sacharidovou svačinu, přeci jen píšeš, že...

30. září 2019  54

Základem je i správná strava k cvičení, tady v článku https://www.bodyflexnutrition.cz/blog/s ... osilovani/ o tom...