Rychlobruslař

24. leden 2012  0
Rychlobruslař

Začněte v širokém postoji, špičky nohou jsou vytočené mírně ven. Předkloňte trup (volte úhel asi 45 stupňů vůči zemi) a zároveň se pokrčte v kolenou. Mějte rovná záda a vypnutý hrudník, dívejte se stále před sebe. Přeneste váhu na levou stranu (levou nohu pokrčíte v koleni, pravou natáhnete a trup posunete ze středu doleva). Pak začněte pomalu přenášet váhu napravo (stejným pohybem se vraťte do původní pozice a z této pozice přeneste váhu na opačnou stranu). Takto pokračujte ze strany na stranu, hrudník se pohybuje stále v horizontále.

Cvik provádějte pomalu, s každým návratem do začáteční polohy vydechujte. Jestliže vám nebudou stačit síly, můžete lehce vstát z pozice dřepu. Můžete si naopak i přitížit: Sevřete kotouč, činku nebo jiné závaží rukama a držte u hrudníku. Pozor, záda musí být stále propnutá  a nesmí se kulatit!

Tento cvik rozvíjí svalstvo nohou (přední a zadní strana stehen, hýždě) a je vhodný pro muže i pro ženy.

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Vejce míchaná
  • Kaiserka cereální
  • Rajčata

Dopolední svačina

  • Mléko kefírové
  • Grapefruit

Oběd

  • Kukuřičné chlebíčky
  • Sýr Gervais, 30 % t. v s.
  • Šunka drůbeží

Odpolední svačina

  • Musli tyčinka

Večeře

  • Maso hovězí, kýta
  • Jáhly
  • Brokolice

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

18. březen 2019  14

A mohl byste mi prosím trošku zkritizovat ten jídelníček na jsem posílal na začátku? Obvykle...

18. únor 2019  1

Když to časové možnosti a regenerační schopnosti dovolí, silové tréninky bych dělil na více jednotek....