Dřepy ve výpadu

28. listopad 2010  0
Dřepy ve výpadu

Do každé ruky uchopte jednoručku kladivovým úchopem (palce rukou k tělu, hřbety od těla), postavte se vzpřímeně, zatáhněte ramena a vypněte hrudník. S nádechem proveďte výpad a s výdechem se opět vraťte zpět, to samé zopakujte pro druhou nohu.

Dejte si pozor na to, aby byl trup v celém průběhu cviku kolmo k zemi. Při dopadu do výpadu musí být špička nohy před kolenem (v koleni je úhel větší než 90 stupňů). Vteřinu po dopadu se pomocí této nohy odrazte zpět do výchozí pozice a proveďte výpad na druhou nohu.

Instruktážní video

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Vejce míchaná
  • Chléb grahamový
  • Paprika červená

Dopolední svačina

  • Puding vanilkový
  • Jablka sušená

Oběd

  • Sýr Mozzarella, 16 % t. v s.
  • Rajčata
  • Olej olivový
  • Toustový chléb celozrnný

Odpolední svačina

  • Musli tyčinka

Večeře

  • Maso krůtí, prsa bez kosti a kůže
  • Brambory rané
  • Okurka salátová

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

29. červen 2020  0

Dobrý den - zdravím všechny co se snaží trochu posilovat ... Měl bych na Vás dotaz...

19. červen 2020  1

Při domácím posilování se netřeba tolik obávat velkého nárůstu svalů, zvlášť u žen. Množství držícího...