Dřepy ve výpadu

28. listopad 2010  0
Dřepy ve výpadu

Do každé ruky uchopte jednoručku kladivovým úchopem (palce rukou k tělu, hřbety od těla), postavte se vzpřímeně, zatáhněte ramena a vypněte hrudník. S nádechem proveďte výpad a s výdechem se opět vraťte zpět, to samé zopakujte pro druhou nohu.

Dejte si pozor na to, aby byl trup v celém průběhu cviku kolmo k zemi. Při dopadu do výpadu musí být špička nohy před kolenem (v koleni je úhel větší než 90 stupňů). Vteřinu po dopadu se pomocí této nohy odrazte zpět do výchozí pozice a proveďte výpad na druhou nohu.

Instruktážní video

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Kaše krupicová
  • Prášek kakaový

Dopolední svačina

  • Chléb pšeničný celozrnný
  • Termizovaná pomazánka

Oběd

  • Kroupy ječné
  • Cizrna
  • Maso jehněčí, kýta

Odpolední svačina

  • Jogurtový nápoj neochucený
  • Ořechy vlašské

Večeře

  • Těstoviny bezvaječné
  • Tuňák, filet
  • Polníček

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

13. leden 2021  0

Vysla aj v CR nejaka dobra kniha o kalistenike? Myslim okrem knih Trening vezna...

13. prosinec 2020  1

Jedno s druhým nejde moc dohromady. V tréninku celého těla bych častěji zařazoval cviky, kde...