Zvedání kolen ve visu

14. leden 2011  2
Zvedání kolen ve visu

Zavěste se za hrazdu (nadhmatem - hřbety rukou míří dozadu) a pomocí zatnutí břišních svalů přitáhněte kolena co nejblíže k hrudníku. S nádechem se pomalu vracejte do původní pozice (pozice ve visu s nataženýma nohama). Trup se nesmí kývat, toho docílíte dostatečně pomalými pohyby.

Instruktážní video

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Komentáře k článku

14. březen 2012 13:53

Dobrý den,je nutností u tohodle cviky být za něco zavěšen? (např.hrazda,bradla)

16. březen 2012 18:50

Dobrý den, tento cvik je přímo založen na tom, že jste za něco zavěšen. Ale podobný pohyb můžete provádět i na zemi: Lehněte si na záda, dejte ruce podél těla a přibližujte kolena co nejvíce k hrudníku. Soustřeďte se na to, aby zůstala bedra stále v kontaktu se zemí. Při pohybu zpět nepokládejte nohy úplně na zem.

Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Cornflakes kukuřičné lupínky
  • Švestky sušené
  • Jogurt bílý, 3,5 % tuku

Dopolední svačina

  • Proteinová tyčka 34%

Oběd

  • Květák
  • Brambory rané
  • Majonéza domácí

Odpolední svačina

  • Kornspitz
  • Sýr Lučina, 70 % t. v s.

Večeře

  • Tuňák konzervovaný v oleji
  • Rýže neloupaná (natural)
  • Zelenina dušená

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

20. květen 2019  3

Protože fakt už nevím co jíst ...

3. květen 2019  1

Nabrat svaly a zlepšit kondici v takové situaci není snadné, ale ani nemožné. Je nyní...