Svíčka

28. listopad 2010  0
Svíčka

Lehněte si na zem a rukama se chyťte například za nohy stolu (nebo za jinou pevnou oporu). S výdechem zvedněte nohy do přednožení (tedy tak, aby byly kolmo k zemi), současně pořádně zatněte břicho a přilepte bedra pevně k zemi. Z pozice přednožení bez čekání zahajte další krok cviku, při kterém odlepíte bedra od země a zvednete nohy i s pánví do výšky. Nohy v této fázi cviku zůstávají stále kolmo k zemi!

Po dosažení horní pozice (okamžik, kdy je pánev asi 30 cm od země) s nádechem spusťte pánev dolů, opět přilepte bedra k zemi a z přednožení pouštějte natažené nohy pomalu dolů. Po dosažení dolní pozice (paty natažených nohou jsou asi 5 cm od země) ihned zahajte další opakování, s pohybem nohou vzhůru vydechujte.

Po celou dobu cviku mějte nohy natažené v kolenou, všechny pohyby provádějte pomalu a soustředěně.

Instruktážní video

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Rohlíky pšeničné
  • Tradiční pomazánkové máslo
  • Šunka drůbeží
  • Řeřicha zahradní

Dopolední svačina

  • Jogurtový nápoj neochucený
  • Pomeranče

Oběd

  • Pohanka setá
  • Maso krůtí, prsa bez kosti a kůže
  • Okurka salátová

Odpolední svačina

  • Kukuřičné chlebíčky
  • Sýr Lučina, 70 % t. v s.

Večeře

  • Knäckebrot žitný
  • Sýr Cottage
  • Mrkev

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

1. listopad 2019  3

Předkopávání je naopak jeden z těch nejmíň zdravých a vhodných cviků. Radši bež na legpress

25. říjen 2019  5

Koukám, že to jsou to rady velice zkušeného profesionála. Děkuji Vám taktéž za tyto rady....