Svíčka

28. listopad 2010  0
Svíčka

Lehněte si na zem a rukama se chyťte například za nohy stolu (nebo za jinou pevnou oporu). S výdechem zvedněte nohy do přednožení (tedy tak, aby byly kolmo k zemi), současně pořádně zatněte břicho a přilepte bedra pevně k zemi. Z pozice přednožení bez čekání zahajte další krok cviku, při kterém odlepíte bedra od země a zvednete nohy i s pánví do výšky. Nohy v této fázi cviku zůstávají stále kolmo k zemi!

Po dosažení horní pozice (okamžik, kdy je pánev asi 30 cm od země) s nádechem spusťte pánev dolů, opět přilepte bedra k zemi a z přednožení pouštějte natažené nohy pomalu dolů. Po dosažení dolní pozice (paty natažených nohou jsou asi 5 cm od země) ihned zahajte další opakování, s pohybem nohou vzhůru vydechujte.

Po celou dobu cviku mějte nohy natažené v kolenou, všechny pohyby provádějte pomalu a soustředěně.

Instruktážní video

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Cornflakes kukuřičné lupínky
  • Švestky sušené
  • Jogurt bílý, 3,5 % tuku

Dopolední svačina

  • Proteinová tyčka 34%

Oběd

  • Květák
  • Brambory rané
  • Majonéza domácí

Odpolední svačina

  • Kornspitz
  • Sýr Lučina, 70 % t. v s.

Večeře

  • Tuňák konzervovaný v oleji
  • Rýže neloupaná (natural)
  • Zelenina dušená

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

27. srpen 2019  2

Musím říct že tréninky máme vcelku drsné. Obvykle se to střídá - pondělí ,středa,pátek jezdíme...

30. červenec 2019  53

Základem je i správná strava k cvičení, tady v článku https://www.bodyflexnutrition.cz/blog/s ... osilovani/ o tom...