Podsazování pánve

28. listopad 2010  0
Podsazování pánve

Lehněte si zády na lavičku, dejte ruce za hlavu a pevně se chytněte za hranu lavice. Přednožte (zvedněte nohy tak, aby se zbytkem těla svíraly pravý úhel), nohy zůstávají propnuté v kolenou.

Zatněte břišní svaly a přitiskněte bedra k lavici. Následně s výdechem zvedněte pánev do vzduchu, nohy se tím „vysunou“ vzhůru (stále jsou kolmo k zemi a natažené). Bedra zůstávají přilepená k lavici!

S nádechem opět snižte pánev. Dbejte na to, aby byly nohy stále natažené a kolmo k zemi. Dále na to, aby bedra zůstávala v pevném kontaktu s lavicí. V průběhu cviku se trup vůbec nepohybuje, to zajišťuje držení hrany lavice pomocí rukou. Posilujete dolní část břišních svalů.

Tento cvik je možné provádět na šikmé lavičce hlavou nahoru, technika je stejná. Jedná se o cvik pro pokročilé, jeho provedení je velice náročné.

Instruktážní video

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Mléčná rýže natural
  • Ořechy vlašské
  • Chia semínka

Dopolední svačina

  • Jablka
  • Jogurtový nápoj neochucený

Oběd

  • Tofu
  • Trhanka žitná
  • Rukola

Odpolední svačina

  • Raciolky mléčnokakaové
  • Mléko acidofilní, min. 3 % tuku

Večeře

  • Knäckebrot žitný
  • Tvaroh nízkotučný (jemný)
  • Šunka vepřová dušená výběrová

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

27. leden 2020  0

Dobrý mám dotaz, chtěla bych se zvýsit ohebnost(pružnost)svého tělo.Nevím si rady které cviky jsou vhodné...

1. listopad 2019  3

Předkopávání je naopak jeden z těch nejmíň zdravých a vhodných cviků. Radši bež na legpress