Klasický shyb

27. listopad 2010  1
Klasický shyb

Uchopte tyč podhmatem zhruba v šíři ramen a pověste se za ni (ne úplně volně, lokty mějte vždy mírně pokrčeté a za žádnou cenu nesmíte povolit ramena). Přitáhněte se do pozice, kdy jsou brada a tyč na stejné úrovni. Při přítahu vydechujte, při opětovném spuštění těla do původní polohy výdech. Snažte se myslet na to, že se nechcete přitáhnout k tyči, ale že chcete přitáhnout lokty k hrudníku. Cvik pro vás pak bude snazší a efektivnější.

Jedná se o náročný cvik, který mnoho lidí nezvládne ani na jediné opakování. Můžete si pomoci opřením nohou např. o židli a tím si ulehčit přítah. Posilujete biceps a horní polovinu svalů trupu.

Instruktážní video

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Komentáře k článku

18. prosinec 2014 18:15

Dobrý članek

Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Pohankové vločky instantní
  • Ovoce kandované
  • Mléko polotučné

Dopolední svačina

  • Ořechy vlašské
  • Pomeranče

Oběd

  • Maso krůtí, prsa bez kosti a kůže
  • Kuskus
  • Cuketa

Odpolední svačina

  • Mléko kefírové

Večeře

  • Šmakoun natural
  • Brambory rané
  • Lilek

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

20. červen 2017  1

Ahoj, ze cviků na zadek bez výrazného zatěžování kolen bych volil různé varianty (v kleče,...

13. červen 2017  1

Hezký den, všechny zmíněné pomůcky lze do tréninku zapojit, přitom je vhodné vždy cíleně procvičit...