Bicepsový zdvih s oporou o koleno

27. listopad 2010  0
Bicepsový zdvih s oporou o koleno
Bicepsový zdvih s oporou o koleno

Cvik provádějte vsedě na lavičce v mírném předklonu. Nadloktí levé paže je opřeno o vnitřní část levého stehna, pravou paží se opřete o pravé stehno (za účelem stabilizace trupu). Uchopte jednoruční činku do levé ruky podhmatem (popř. kladivovým úchopem).

Cvik začněte s rukou úplně propnutou v lokti. Pomocí ohnutí v lokti činku veďte směrem k hlavě s výdechem a zpět do začáteční pozice s nádechem. Loket cvičící ruky je stále na svém místě a nikam se nehýbe. Trup i nohy zůstávají stabilní, omezte všechny kývavé pohyby.

Po odcvičení daného počtu opakování si prohoďte ruce a proveďte stejný počet opakování na druhou ruku.

Jedná se o izolovaný cvik posilující biceps.

Instruktážní video

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Toustový chléb celozrnný
  • Sýr Cottage
  • Šunka vepřová dušená výběrová

Dopolední svačina

  • Ořechy para
  • Mandarinky

Oběd

  • Makrela uzená
  • Chléb pšeničný celozrnný
  • Zelenina dušená

Odpolední svačina

  • Mléko acidofilní, min. 3 % tuku

Večeře

  • Maso jehněčí, kýta
  • Brambory rané
  • Lilek

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

21. červen 2018  1

Hezký den, pokud se mezi přírodní spalovače počítá například kvalitní zelený čaj, zázvor, citrusové plody,...

2. červen 2018  1

Není k tomu potřeba přistupovat příliš věděcky... Zda je trénink dostatečně náročný a přínosný ukazují...