Bicepsový zdvih s oporou o koleno

27. listopad 2010  0
Bicepsový zdvih s oporou o koleno
Bicepsový zdvih s oporou o koleno

Cvik provádějte vsedě na lavičce v mírném předklonu. Nadloktí levé paže je opřeno o vnitřní část levého stehna, pravou paží se opřete o pravé stehno (za účelem stabilizace trupu). Uchopte jednoruční činku do levé ruky podhmatem (popř. kladivovým úchopem).

Cvik začněte s rukou úplně propnutou v lokti. Pomocí ohnutí v lokti činku veďte směrem k hlavě s výdechem a zpět do začáteční pozice s nádechem. Loket cvičící ruky je stále na svém místě a nikam se nehýbe. Trup i nohy zůstávají stabilní, omezte všechny kývavé pohyby.

Po odcvičení daného počtu opakování si prohoďte ruce a proveďte stejný počet opakování na druhou ruku.

Jedná se o izolovaný cvik posilující biceps.

Instruktážní video

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Rohlíky pšeničné
  • Tradiční pomazánkové máslo
  • Šunka drůbeží
  • Řeřicha zahradní

Dopolední svačina

  • Jogurtový nápoj neochucený
  • Pomeranče

Oběd

  • Pohanka setá
  • Maso krůtí, prsa bez kosti a kůže
  • Okurka salátová

Odpolední svačina

  • Kukuřičné chlebíčky
  • Sýr Lučina, 70 % t. v s.

Večeře

  • Knäckebrot žitný
  • Sýr Cottage
  • Mrkev

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

3. říjen 2017  3

Ahoj, je nesmírně důležité mít vysledované, co na tebe a tvůj organismus nejlépe působí a...

6. září 2017  3

Nenapadá mě důvod proč nenahrazovat sůl kořením a bylinkami. Obecně sodík coby minerál je pro...