Bicepsový zdvih s jednoručkami vestoje

27. listopad 2010  0
Bicepsový zdvih s jednoručkami vestoje

Postavte se s nohama rozkročenýma v šíři ramen, vypněte hrudník a zatáhněte ramena dozadu. Po celou dobu cvičení se soustřeďte na udržení tohoto postoje. Do každé ruky uchopte jednoručku, můžete volit mezi kladivovým úchopem (dlaně míří k tělu a hřbety rukou od těla) nebo mezi úchopem podhmatem (hřbety rukou v dolní pozici míří dozadu).

Proveďte klasický bicepsový zdvih: Pomocí ohnutí ruky v lokti zvedněte činku co nejvýš k hrudníku. Loket je fixovaný k boku těla a nikam se nehýbe. Po dosažení nejvyšší pozice (loket je maximálně ohnutý a činka je co nejblíže hrudníku) ruku začněte opět spouštět dolů a ve stejnou chvíli začněte zvedat ruku druhou. Po celou dobu cviku tedy probíhají dva pohyby současně: Jedna ruka jde nahoru a druhá dolů.

Cvik je určen hlavně pro kardio tréninky, jelikož je limitován použitelnou zátěží: Dá se provádět jen s lehčími vahami. Cílem je tedy co nejrychlejší provedení všech opakování.

Instruktážní video

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Toustový chléb celozrnný
  • Sýr Cottage
  • Šunka vepřová dušená výběrová

Dopolední svačina

  • Ořechy para
  • Mandarinky

Oběd

  • Makrela uzená
  • Chléb pšeničný celozrnný
  • Zelenina dušená

Odpolední svačina

  • Mléko acidofilní, min. 3 % tuku

Večeře

  • Maso jehněčí, kýta
  • Brambory rané
  • Lilek

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

9. listopad 2017  2

Ok diky

7. listopad 2017  7

Zdravím pánové, momentálně jsem byl časově vytížen, takže svoje plány dostanete zítra. ...