Vzpřimování na zemi

28. listopad 2010  0
Vzpřimování na zemi
Vzpřimování na zemi

Jde o nejlepší cvik pro začátečníky, slouží k základnímu posílení svalstva v oblasti bederní páteře. Tím začátečníky připravuje na silově náročnější cviky.

Cvičte v lehu na břiše, ruce spojte dlaněmi dolů a položte je pod čelo, s čelem budou v kontaktu po celou dobu cviku. S výdechem zvedněte celou horní část trupu a nohy do vzduchu, v kontaktu se zemí tedy zůstává pouze břicho. V této pozici vydržte 2-3 sekundy a poté se s nádechem vraťte zpět do lehu, ihned zahajte další opakování.

Instruktážní video: http://www.youtube.com/watch?v=-zyFLTuVRPE

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Pohankové vločky instantní
  • Ovoce kandované
  • Mléko polotučné

Dopolední svačina

  • Ořechy vlašské
  • Pomeranče

Oběd

  • Maso krůtí, prsa bez kosti a kůže
  • Kuskus
  • Cuketa

Odpolední svačina

  • Mléko kefírové

Večeře

  • Šmakoun natural
  • Brambory rané
  • Lilek

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

30. září 2019  3

Určitě bych tam mezi obědem a večeří šoupnul nějakou sacharidovou svačinu, přeci jen píšeš, že...

30. září 2019  54

Základem je i správná strava k cvičení, tady v článku https://www.bodyflexnutrition.cz/blog/s ... osilovani/ o tom...