Vzpřimování na zemi

28. listopad 2010  0
Vzpřimování na zemi
Vzpřimování na zemi

Jde o nejlepší cvik pro začátečníky, slouží k základnímu posílení svalstva v oblasti bederní páteře. Tím začátečníky připravuje na silově náročnější cviky.

Cvičte v lehu na břiše, ruce spojte dlaněmi dolů a položte je pod čelo, s čelem budou v kontaktu po celou dobu cviku. S výdechem zvedněte celou horní část trupu a nohy do vzduchu, v kontaktu se zemí tedy zůstává pouze břicho. V této pozici vydržte 2-3 sekundy a poté se s nádechem vraťte zpět do lehu, ihned zahajte další opakování.

Instruktážní video: http://www.youtube.com/watch?v=-zyFLTuVRPE

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Vejce míchaná
  • Rohlíky pšeničné
  • Paprika červená

Dopolední svačina

  • Musli tyčinka

Oběd

  • Bulgur špaldový
  • Tofu

Odpolední svačina

  • Jogurt bílý, 3,5 % tuku
  • Jablka

Večeře

  • Chléb pšeničný celozrnný
  • Sýr Mozzarella, 16 % t. v s.
  • Rajčata

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

20. červenec 2022  0

Ahoji. Máte tip na nějaké cvičení, nebo sporty během ženského přechodu - myšleno menopauze. Tím...

26. září 2021  6

Dobrý den chci se zeptat?Je zdravé teda pít syrové vejce po rano a nebo radši...