Dřep ve výpadu s výskokem

19. březen 2012  0
Dřep ve výpadu s výskokem

Postavte se vzpřímeně, zatáhněte ramena dozadu, vypněte hrudník a takto vydržte po celou dobu cviku. Jednou nohou udělejte dlouhý krok dopředu a chodidlo této nohy umístěte na podložku vysokou zhruba 30 cm.

Pomocí pokrčení obou kolen a s nádechem snižte tělo k podlaze, trup je stále svisle k zemi. Hloubka „dřepu“ závisí na vás, obecně platí zásada, že čím hlouběji klesnete, tím je cvik náročnější. Tato nejnižší pozice cviku je zachycena na náhledovém obrázku.

Pohyb ze spodní pozice je nutné zahájit energicky a výbušně: S výdechem se odrazte a vyskočte, ve vzduchu změňte pozici nohou. Na podložku tedy dopadnete tou nohou, která předtím byla opřená o zem. Opět klesněte do spodní pozice cviku a celý pohyb bez pauzy opakujte.

Pozor, při dopadu mějte obě kolena mírně pokrčená! Pomocí paží během cviku držte stabilitu těla, pohybujte jimi dle libosti.

Posilujete a rýsujete všechny svaly na nohou. Cvik je vhodný na výbušnost, fyzičku a podporuje spalování tuků.

Instruktážní video

 

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Mléčná rýže natural
  • Mandle loupané

Dopolední svačina

  • BeBe Dobré ráno
  • Mléko acidofilní, min. 3 % tuku

Oběd

  • Brambory rané
  • Lilek
  • Smetana na vaření se sníženým obsahem tuku, 10 % tuku
  • Anglická slanina

Odpolední svačina

  • Proteinová tyčka 34%

Večeře

  • Kuskus
  • Vejce slepičí
  • Salát hlávkový

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

2. duben 2020  2

Chůze je super...doporučuji kouknout sem na článek https://www.bodyflexnutrition.cz/blog/h ... to-ucinne/ Tam je to dobře napsané ...

26. březen 2020  1

Hezký den, smysl má jakýkoli pohyb, a zvlášť ten přirozený. Konkrétně v jeho letech je...