Zábava při kardio cvičení

12. říjen 2012  0
Zábava při kardio cvičení

Doteď jsme zjistili, že se při cvičení musíme zapotit s účelem shodit přebytečnou váhu a že kardio je skvělý způsob, jak toho dosáhnout. A i když kardio není zrovna nejzábavnější, musíte uznat, že po 45 minutách intenzivního cvičení se cítíte docela dobře. Takže co můžeme udělat proto, aby kardio cvičení bylo víc zábavnější a vzrušující?

Jedním z největších problémů, kterým lidé při cvičení čelí, je nuda. Tady je pár návrhů, které vám pomůžou, abyste se nenudili.

Udělejte ze cvičení rodinnou nebo skupinovou aktivitu

Zapojení vašich dětí do pravidelného cvičení podpoří čas, který rodina tráví pohromadě a dá to dobrý příklad těm nejmenším. Vezměte své děti na procházku nebo je nechte jezdit na kole okolo domu nebo sídliště, zatímco vy za nimi poběžíte. Vytvořte skupinu rodiny a přátel a zahrajte si fotbal, basketbal, volejbal nebo tenis. Ještě jednodušší je cvičit s obručí a skákat na trampolíně nebo přes švihadlo! Vaše děti budou vnímat to, co děláte a budou se snažit dělat to samé, takže dělat s dětmi různé aktivity je velmi důležité pro jejich zdraví i do budoucna.

Přidejte se do nějaké třídy

Pokud se bojíte cvičit sami, přidejte se do nějaké kardio třídy jako jsou například kickbox, box, spinning, zumba, tanec, jóga, pilates atd. Když budete ve třídě, druzí svou energii přenesou na vás a budete s nimi lépe držet krok. Pokud jste rádi venku, nabízí se vám možnosti jako bootcamping, cyklistický klub, speed-walking (rychlá chůze) nebo běžecký klub. Není nic lepšího než sdílet s ostatními své „bolesti“ ze cvičení a vytvářet si nová přátelství. Sociální rovnováha je klíčovým prvkem k udržení zdravého životního stylu.

Účasněte se sportovních akcích

Přihlaste se na dobročinnou procházku, překážkovou dráhu, 5ti kilometrový běh nebo na jakoukoliv jinou akci, která vám dá důvod trénovat a motivuje vás, abyste se zlepšili. Když si stanovíte konkrétní cíl, pomůže vám to víc se snažit a zvládat i obtížnější cviky. Zjistěte, jestli se vaši přátelé chtějí účastnit nějakých akcí nebo vytvořit skupinu, ve které byste si mohli navzájem pomáhat.

Střídejte různá cvičení

Jestli cvičíte na strojích v posilovně, přepněte se na kardio tak, že budete na každém stroji dělat 5-10 minutové intervaly – veslování, schody, běžecký pás, atd. Cvičíte-li rádi venku začněte s kardiem tak, že si půjdete zaplavat nebo zaběhat do parku. Zkuste veslovat na rybníku nebo blízkém jezeře, jezdit na kole nebo běhat na stadionu po schodech.

Čas strávený na kardiem využijte efektivně

Můžete si ke cvičení pozvat přátelé, aby se k vám připojili. Můžete se dívat na váš oblíbený televizní pořad, zatímco se potíte na stroji nebo si můžete při šlapání na rotopedu přečíst vaše

e-maily nebo i noviny. Kromě svého těla pečujte také o svou mysl tím, že si při cvičení poslechnete nějakou audio knihu – čas u toho poletí.

Nahrajte si dobrý mix písniček

Dobrá hudba vás dokáže při cvičení hodně motivovat. Přizpůsobte si svůj playlist, nahrajte si pozitivní písničky, které vás při kardio cvičení udrží v pohybu. Určete si předem, které písně vás opravdu hodně povzbuzují a až začnou hrát, tak se při cvičení opravdu hodně zapotíte! Zkuste si často svůj playlist aktualizovat – tím zabráníte tomu, že byste se nudili – a také si na konec dejte pomalou písničku, která vám pomůže se zklidnit.

Přejeme vám velmi aktivní rok, s velkou spoustou legrace, užíváním si a také nikdy nekončící nadšení pro zdravý životní styl, abyste si svůj život, až budete starší, mohli s rodinou a přáteli užít naplno.

Kardio cvičení má spoustu zdravotních výhod, které rozhodně nemůžeme ignorovat:

  • silnější srdce a plíce
  • zvýšení hustoty kostí
  • méně stresu
  • hubnutí
  • snížené riziko srdečních onemocnění a některých tipů rakoviny
  • dočasná úleva od depresí a úzkosti
  • více sebedůvěry (lépe se cítíte, lépe vypadáte)
  • lepší spánek
  • více energie, vytrvalost a pozitivní přístup
  • dobrý příklad pro vaše děti, aby i nadále zůstaly aktivní

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první. ;-)
Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Cornflakes kukuřičné lupínky
  • Švestky sušené
  • Jogurt bílý, 3,5 % tuku

Dopolední svačina

  • Proteinová tyčka 34%

Oběd

  • Květák
  • Brambory rané
  • Majonéza domácí

Odpolední svačina

  • Kornspitz
  • Sýr Lučina, 70 % t. v s.

Večeře

  • Tuňák konzervovaný v oleji
  • Rýže neloupaná (natural)
  • Zelenina dušená

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

27. srpen 2019  2

Musím říct že tréninky máme vcelku drsné. Obvykle se to střídá - pondělí ,středa,pátek jezdíme...

30. červenec 2019  53

Základem je i správná strava k cvičení, tady v článku https://www.bodyflexnutrition.cz/blog/s ... osilovani/ o tom...