Každý den něco

5. duben 2011  1
Každý den něco

Pokud patříte mezi pravidelné návštěvníky našeho webu, určitě je posilování vaším koníčkem. Možná patříte mezi skupinu lidí, pro kterou je posilování takřka posvátné a nemohou se dočkat dalšího tréninku. Nebo je to pro vás jeden z mnoha koníčků, zacvičíte si rádi, ale zrovna si na tom nezakládáte. Nezáleží na tom, jestli cvičíte s velkými váhami, nebo kardio tréninky, či jiné metody. Je jedno, jakým způsobem se stravujete. Pro všechny z vás platí zlaté pravidlo: „Každý den něco“. Vaše tělo není stroj, který zapnete dvakrát týdně na dvě hodiny a pak se jen válíte v posteli.

Je třeba být aktivní každý den. A tím nemyslím „cvičit“, ale hýbat se, protáhnout se, vyvětrat se venku. Stává se vám občas, že se nemůžete při tréninku rozhýbat? Máte někdy mizerné tréninky, kdy nejste schopní podat ani průměrný výkon? A co nechuť a odpor při pomyšlení, že se máte zvednout z křesla a jít si zacvičit? Není to nedostatek vůle, ale nedostatečné využití organismu. Všechny tyto problémy jsou způsobeny dlouhým obdobím nicnedělání, které vede k lenosti!

Cesta k dobré kondici je jednoduchá: Pohyb v jakémkoliv smyslu každý den, každý den je třeba se zapotit. Trénované tělo nemá problémy zahájit kdykoliv jakoukoliv činnost, nezná lenost ani nechuť.

Ve dnech, kdy necvičíte, můžete provozovat úplně cokoliv, fantazii se meze nekladou. Míčové hry, protahovací cviky, běh v parku, plavání, jízda na kole. Pokud bydlíte v paneláku, zkuste si párkrát vyběhnout do schodů. Vyrazte na brusle či na běžky. Nebo stačí fyzicky náročná práce v domácnosti či na chatě (například štípání dříví). Nic z toho neuškodí vašemu hlavnímu koníčku, ba naopak, tyto aktivity posilování jen pomůžou. Stejně tak posilování pomůže zlepšit výkon při rekreačních činnostech.

Posilování v kombinaci s jinými sporty zlepšuje vzhled postavy, dodává tělu všestrannost: Na pohled i prakticky.

Kombinujte a střídejte, každý den můžete podle časových možností dělat něco jiného. Cílem je rozproudění a zapocení, ne velká svalová námaha! Pot odvádí z těla škodlivé látky a zvýšený průtok krve pomáhá udržet čistou mysl a podporuje správnou funkci orgánů. Proto jsou i rekreační aktivity tak důležité!

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Komentáře k článku

18. květen 2011 07:07

MADPOWER fitness system info: Google

Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Lívance špaldové
  • Tvaroh polotučný
  • Marmeláda ovocná

Dopolední svačina

  • Kiwi
  • Ořechy vlašské

Oběd

  • Tuňák, filet
  • Rýže Basmati
  • Polníček

Odpolední svačina

  • Pufované rýžové chlebíčky
  • Sýr Lučina, 70 % t. v s.

Večeře

  • Pstruh duhový
  • Zelené fazolové lusky
  • Kuskus

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

21. srpen 2019  0

Dobrý den, Jsem aktivní člověk, dělám rychlostní kanoistiku. Takže trénink si myslím že je zde zbytečné...

30. červenec 2019  53

Základem je i správná strava k cvičení, tady v článku https://www.bodyflexnutrition.cz/blog/s ... osilovani/ o tom...