I tak může vypadat fitko!

28. listopad 2010  3
I tak může vypadat fitko!

Zapomeňte na hrůzné zážitky z fitness centra, posilujte raději doma! K posilování vám stačí pouze jednoručky, obouruční tyč, sada závaží a lavice!

Autor článku
Autor tohoto článku

Petr se orientuje v oblasti fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu. Pro domácí posilovnu pravidelně píše články z nejrůznějších oblastí sportu, obzvláště s tematikou posilování a tvarování těla. Propaguje cvičení v domácím prostředí a v přírodě, rekreačně se věnuje i jiným sportům. Čerpá ze svých zkušeností a znalostí získaných díky studiu medicíny a úspěšně ukončenému kurzu instruktora fitness, dále z odborné literatury s lékařskou a sportovní tematikou.

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Komentáře k článku

16. říjen 2011 19:59

Jako ukázka dobrý, ale kdo by chtěl cvičit v tomhle hnusu :-(

22. leden 2012 22:40

No proč ne mi si z kámošema teď začínáme dělat posilku v paneláku ve sklepě sice zatim nic moc je to tam taky takový špatný (špinavý podlahy zdi věci nic moc) ale stačí nám to Fitko stojí takovejch 80-90kč a to se mi do toho moc vrážet nechce když můžem každej den cvičit za darmo ve sklepě ;)

26. leden 2012 11:01

Super přístup, přesně to je myšlenka našeho webu :) Dejte vědět, jak vám to jde, klidně udělejte pár fotek a podělte se s ostatními! Pokud máte zájem, můžete zaslat fotky a krátkou recenzi o tom, jak pokračuje zařizování vaší posilovny, na email pasik.b@centrum.cz a vše umístíme (samozřejmě zdarma) na náš web.

Pro vložení komentáře musíte být přihlášeni. Registrace je jednoduchá a získáte díky ní mnoho výhod a možnost podílet se na dalším rozvoji magazínu.

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Chléb pšeničný bílý
  • Sýr Lučina, 70 % t. v s.
  • Rukola

Dopolední svačina

  • Mléko acidofilní, min. 3 % tuku
  • Víno - hrozny

Oběd

  • Těstoviny, bezvaječné, celozrnné
  • Maso kuřecí, horní stehno bez kosti a kůže
  • Ananas

Odpolední svačina

  • Tvaroh nízkotučný (jemný)

Večeře

  • Fazole černé
  • Čočka červená
  • Losos - filet bez kůže

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

1. listopad 2019  3

Předkopávání je naopak jeden z těch nejmíň zdravých a vhodných cviků. Radši bež na legpress

25. říjen 2019  5

Koukám, že to jsou to rady velice zkušeného profesionála. Děkuji Vám taktéž za tyto rady....