O magazínu

Vítejte na stránkách DomacíPosilovna.cz

Naleznete zde praktické rady pro začínající i pokročilé sportovce. Naším cílem je nastínit problematiku posilování a jiných druhů tréninku.

  • Máte problémy s provádením cviků, trápí vás bolesti kloubů či svalů? Svěřte se, pokusíme se poradit.
  • Patříte k těm, kteří chtějí vypracovanou figuru, dobrou fyzičku, sílu, nebo byste si přáli jen zhubnout a nechcete navštěvovat posilovny ať už z důvodů finančních nebo časových?
Pak jste tu správně!

Zde naleznete posilovací cviky na všechny partie, rady pro aerobní cvičení a běhání a v neposlední řadě strečink. Nelze zapomínat ani na dobrý jídelníček, což si bohužel většina lidí neuvědomuje a právě to může být příčinou mnoha problémů. Přejeme příjemné čtení, pevnou vůli a odhodlání ke cvičení!

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Cornflakes kukuřičné lupínky
  • Švestky sušené
  • Jogurt bílý, 3,5 % tuku

Dopolední svačina

  • Proteinová tyčka 34%

Oběd

  • Květák
  • Brambory rané
  • Majonéza domácí

Odpolední svačina

  • Kornspitz
  • Sýr Lučina, 70 % t. v s.

Večeře

  • Tuňák konzervovaný v oleji
  • Rýže neloupaná (natural)
  • Zelenina dušená

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

2. srpen 2017  1

Hezký večer, viditelné výsledky jsou velmi individuální záležitost. Někdy se dostaví do čtrnácti dnů, někdy...

31. červenec 2017  1

Začít cvičit lze v jakémkoli věku. Pouze v dětských letech je třeba být opatrnější při...