O magazínu

Vítejte na stránkách DomacíPosilovna.cz

Naleznete zde praktické rady pro začínající i pokročilé sportovce. Naším cílem je nastínit problematiku posilování a jiných druhů tréninku.

  • Máte problémy s provádením cviků, trápí vás bolesti kloubů či svalů? Svěřte se, pokusíme se poradit.
  • Patříte k těm, kteří chtějí vypracovanou figuru, dobrou fyzičku, sílu, nebo byste si přáli jen zhubnout a nechcete navštěvovat posilovny ať už z důvodů finančních nebo časových?
Pak jste tu správně!

Zde naleznete posilovací cviky na všechny partie, rady pro aerobní cvičení a běhání a v neposlední řadě strečink. Nelze zapomínat ani na dobrý jídelníček, což si bohužel většina lidí neuvědomuje a právě to může být příčinou mnoha problémů. Přejeme příjemné čtení, pevnou vůli a odhodlání ke cvičení!

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Jáhlové vločky instantní
  • Jogurt bílý, 3,5 % tuku
  • Ananas sušený

Dopolední svačina

  • Ořechy vlašské
  • Mandarinky

Oběd

  • Batáty (sladké brambory)
  • Chřest bílý
  • Majonéza domácí

Odpolední svačina

  • Mléko kefírové

Večeře

  • Maso králičí, stehna, bez kůže
  • Rýže Basmati
  • Salát mrkvový

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

6. říjen 2018  3

Na přelomu 15/16 let jsem s činkami běžně cvičil. Ale nepracoval jsem samozřejmě s tak...

20. září 2018  3

Jasně. Mák se považuje za superpotravinu s vysokým obsahem minerálů. Vstřebatelnost živin je sice nižší...