O magazínu

Vítejte na stránkách DomacíPosilovna.cz

Naleznete zde praktické rady pro začínající i pokročilé sportovce. Naším cílem je nastínit problematiku posilování a jiných druhů tréninku.

  • Máte problémy s provádením cviků, trápí vás bolesti kloubů či svalů? Svěřte se, pokusíme se poradit.
  • Patříte k těm, kteří chtějí vypracovanou figuru, dobrou fyzičku, sílu, nebo byste si přáli jen zhubnout a nechcete navštěvovat posilovny ať už z důvodů finančních nebo časových?
Pak jste tu správně!

Zde naleznete posilovací cviky na všechny partie, rady pro aerobní cvičení a běhání a v neposlední řadě strečink. Nelze zapomínat ani na dobrý jídelníček, což si bohužel většina lidí neuvědomuje a právě to může být příčinou mnoha problémů. Přejeme příjemné čtení, pevnou vůli a odhodlání ke cvičení!

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Kaše krupicová
  • Prášek kakaový

Dopolední svačina

  • Chléb pšeničný celozrnný
  • Termizovaná pomazánka

Oběd

  • Kroupy ječné
  • Cizrna
  • Maso jehněčí, kýta

Odpolední svačina

  • Jogurtový nápoj neochucený
  • Ořechy vlašské

Večeře

  • Těstoviny bezvaječné
  • Tuňák, filet
  • Polníček

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

1. listopad 2019  3

Předkopávání je naopak jeden z těch nejmíň zdravých a vhodných cviků. Radši bež na legpress

25. říjen 2019  5

Koukám, že to jsou to rady velice zkušeného profesionála. Děkuji Vám taktéž za tyto rady....