O magazínu

Vítejte na stránkách DomacíPosilovna.cz

Naleznete zde praktické rady pro začínající i pokročilé sportovce. Naším cílem je nastínit problematiku posilování a jiných druhů tréninku.

  • Máte problémy s provádením cviků, trápí vás bolesti kloubů či svalů? Svěřte se, pokusíme se poradit.
  • Patříte k těm, kteří chtějí vypracovanou figuru, dobrou fyzičku, sílu, nebo byste si přáli jen zhubnout a nechcete navštěvovat posilovny ať už z důvodů finančních nebo časových?
Pak jste tu správně!

Zde naleznete posilovací cviky na všechny partie, rady pro aerobní cvičení a běhání a v neposlední řadě strečink. Nelze zapomínat ani na dobrý jídelníček, což si bohužel většina lidí neuvědomuje a právě to může být příčinou mnoha problémů. Přejeme příjemné čtení, pevnou vůli a odhodlání ke cvičení!

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Mléčná rýže natural
  • Ořechy vlašské
  • Chia semínka

Dopolední svačina

  • Jablka
  • Jogurtový nápoj neochucený

Oběd

  • Tofu
  • Trhanka žitná
  • Rukola

Odpolední svačina

  • Raciolky mléčnokakaové
  • Mléko acidofilní, min. 3 % tuku

Večeře

  • Knäckebrot žitný
  • Tvaroh nízkotučný (jemný)
  • Šunka vepřová dušená výběrová

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

1. duben 2019  1

Nedá se jednoznačně říct, že je třeba cvičení některé dny vynechávat. Rozhoduje intenzita tréninku a...

29. březen 2019  2

https://beactivetv.pl/osoba/ewa-chodakowska tahle trenerka se stala v Polsku az celebritkou. jeji porady jsou skvele. ma taky treninky na...