O magazínu

Vítejte na stránkách DomacíPosilovna.cz

Naleznete zde praktické rady pro začínající i pokročilé sportovce. Naším cílem je nastínit problematiku posilování a jiných druhů tréninku.

  • Máte problémy s provádením cviků, trápí vás bolesti kloubů či svalů? Svěřte se, pokusíme se poradit.
  • Patříte k těm, kteří chtějí vypracovanou figuru, dobrou fyzičku, sílu, nebo byste si přáli jen zhubnout a nechcete navštěvovat posilovny ať už z důvodů finančních nebo časových?
Pak jste tu správně!

Zde naleznete posilovací cviky na všechny partie, rady pro aerobní cvičení a běhání a v neposlední řadě strečink. Nelze zapomínat ani na dobrý jídelníček, což si bohužel většina lidí neuvědomuje a právě to může být příčinou mnoha problémů. Přejeme příjemné čtení, pevnou vůli a odhodlání ke cvičení!

Líbí se vám tento článek? Doporučte jej přátelům:

Jídelníček na dnešní den

Snídaně

  • Rohlíky pšeničné
  • Tradiční pomazánkové máslo
  • Šunka drůbeží
  • Řeřicha zahradní

Dopolední svačina

  • Jogurtový nápoj neochucený
  • Pomeranče

Oběd

  • Pohanka setá
  • Maso krůtí, prsa bez kosti a kůže
  • Okurka salátová

Odpolední svačina

  • Kukuřičné chlebíčky
  • Sýr Lučina, 70 % t. v s.

Večeře

  • Knäckebrot žitný
  • Sýr Cottage
  • Mrkev

Dnešní tréninková výzva

Zobrazit nabídku

Poslední dotazy v poradně

3. říjen 2017  3

Ahoj, je nesmírně důležité mít vysledované, co na tebe a tvůj organismus nejlépe působí a...

6. září 2017  3

Nenapadá mě důvod proč nenahrazovat sůl kořením a bylinkami. Obecně sodík coby minerál je pro...