Cyklus domácí posilovny


Procházíte rubriku "Lýtka"  

Dřep s výskokem

Zatáhněte ramena dozadu, vypněte hrudník a takto vydržte po celou dobu cviku. Přejděte do hlubokého širokého dřepu (chodidla jsou daleko


Dřep ve výpadu s výskokem

Postavte se vzpřímeně, zatáhněte ramena dozadu, vypněte hrudník a takto vydržte po celou dobu cviku. Jednou nohou udělejte dlouhý krok


Výpony

Špičkami nohou si stoupněte na vyvýšenou podložku, paty musí být ve vzduchu. Opřením ruky například o židli zajistíte tělu stabilitu a nebudete



Zpět nahoru ↑
  • Reklamní banner kulturistika.com

  • Partnerské odkazy

    Víte, jak jste na tom zdravotně?
    Kalkulačka BMI podle věku a pohlaví vám dá odpověď na to, zda máte ideální váhu, nadváhu či trpíte obezitou.

  • Aktuální dotazy v poradně

    Avatar Bez reakce Rozcvičení

    FitDave píše: Dobrý den, chci se zeptat jestli před posilování břicha se musím rozcvičovat nebo rozehřát? Děkuju za odpověd

    Avatar 1 reakce Re: rýže

    Sobík píše: Ahoj, snad nejrozšířenější a v kuchyních sportovců nejčastěji užívaná rýže je Basmati, která má GI okolo 50. Pododobně nízkým glykemickým indexem...

    Avatar 1 reakce Re: Hubnutí

    Jakub Šeliga píše: Ahoj, Samozřejmě! Mám kamarády, kteří jsou diabetici a jsou sportovně velmi aktivní a hubení. Jeden z nich dělá gymnastiku a druhý...

    * vložit dotaz můžeš i anonymně,
      nepožadujeme po Tobě registraci
  • Nejnovější články domácí posilovny

  •