Cyklus domácí posilovny


Procházíte rubriku "Lýtka"  

Dřep s výskokem

Zatáhněte ramena dozadu, vypněte hrudník a takto vydržte po celou dobu cviku. Přejděte do hlubokého širokého dřepu (chodidla jsou daleko


Dřep ve výpadu s výskokem

Postavte se vzpřímeně, zatáhněte ramena dozadu, vypněte hrudník a takto vydržte po celou dobu cviku. Jednou nohou udělejte dlouhý krok


Výpony

Špičkami nohou si stoupněte na vyvýšenou podložku, paty musí být ve vzduchu. Opřením ruky například o židli zajistíte tělu stabilitu a nebudete



Zpět nahoru ↑
  • Reklamní banner kulturistika.com

  • Aktuální dotazy v poradně

    Avatar Bez reakce BCAA 8:1:1 nebo 2:1:1?

    marvays píše: Ahoj. Letos jsem začal s posilováním. Chci pořídit BCAA a neumím se rozhodnout jaké. Přesněji neumím zjistit, proč v některých...

    Avatar 2 reakce Re: Dotaz-crossfit

    Dan píše: Takže ten trénink "Crossfit trénink 5x jinak" je jakoby na celý týden pokud dobře chápu? (Na celé tělo)

    Avatar 5 reakcí Re: Pití syrových vajec

    silák24 píše: zdravim rad bych jen rychle upozornil ze ta vajecna bilkovina ktera se tu nejvice rozebira ve vejcich skoro neni vejce...

    * vložit dotaz můžeš i anonymně,
      nepožadujeme po Tobě registraci
  • Nejnovější články domácí posilovny

  •