Cyklus domácí posilovny


Procházíte rubriku "Lýtka"  

Dřep s výskokem

Zatáhněte ramena dozadu, vypněte hrudník a takto vydržte po celou dobu cviku. Přejděte do hlubokého širokého dřepu (chodidla jsou daleko


Dřep ve výpadu s výskokem

Postavte se vzpřímeně, zatáhněte ramena dozadu, vypněte hrudník a takto vydržte po celou dobu cviku. Jednou nohou udělejte dlouhý krok


Výpony

Špičkami nohou si stoupněte na vyvýšenou podložku, paty musí být ve vzduchu. Opřením ruky například o židli zajistíte tělu stabilitu a nebudete



Zpět nahoru ↑
  • Reklamní banner kulturistika.com

  • Aktuální dotazy v poradně

    Avatar Bez reakce Hiit programy

    Petra píše: Zdravím, jsem po dvou dětech. Od nového roku doteď se mi podařilo jídlem a cvičením zhubnout z 87kg na 68kg. Momentálně...

    Avatar 1 reakce Re: Tabata

    Petra píše: Ahoj, já jsem Tabatu denně cvičila, takže možné to je a záleží na tobě jak si ji sestavíš

    Avatar 1 reakce Re: Lýtka

    Sobík píše: Ahoj, spíš než na silové cvičení zmíněné svalové partie bych se osobně zaměřil na vytrvalostní běžecké tréninky, aby si svaly na...

    * vložit dotaz můžeš i anonymně,
      nepožadujeme po Tobě registraci
  • Nejnovější články domácí posilovny

  •